TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 22, 2012

PELAHAP DAN KEDEKUT RUPANYA ANAK POK NIK

Perangai buruk memang selalunya tak boleh disembunyikan. Kadang-kadang sendiri yang bukak pekung. Begitu juga dengan anak Pok Nik ni. Mungkin perangainya ni terikut-ikut atau dah memang didikan dari Pok Nik. Mungkin jarang dapat makan sedap, maklumlah Pok Nik pun selalu tunjuk yang dia pun makan nasi bungkus aje. Itu yang anaknya bila dapat makan sedap, lupa segalanya.


Macam mana nak jadi pemimpin yang baik, kalau setakat dapat makan sedap dah tak mahu berkongsi nikmat dengan orang lain. Agaknya kalau dapat kuasa, macam mana pelahap le agaknya anak Pok Nik ni? Mungkin perangai suku sakat PAS semuanya macam ni. Sedap makan sendiri-sendiri, kalau tak sedap, tak boleh telan, baru kongsi dengan orang lain. Berjaya Pok Nik didik anak!

7 comments:

Anonymous said...

perangai anda buruk seperti bapa anda

cacamarba said...

tggu juak2 PAS melantun jap lg..haha..

Anonymous said...

BODOH BENOR ANAK POKNIK NI MANA ADA SUNGAI TEMERLOH. LAIN KALI BELAJOR TENGOK BACA TANYA KALAU TAK TAU. NANTI SUNGAI KELANTAN DIKATAKAN SUNGAI KAMPONG MELAKA.

anti bohmau said...

ikut selera, merana!

ikut hati, mati!!

adat manusia lupa ajaran agama sendiri!!! mana sunnah Rasulullahnyoooooo?????

Anonymous said...

Apa kata kamu humban dulu bapak kamu yg perangai serupa kamu yg da retak seribu tu dlm sungai..

Nok said...

ko nak tanya mana sunnah rasulullah???ya allah ya allah jauh panggang dari api.....puak2 ni bukan ahli sunnah depa termaqsuk nik aziz ajli 'punnah wallpukah'....sbb itu anak nik aziz ni jadi mcm tu.....depa memang haprak....makna nya rakyat yg nyokong depa pun haprak jugak...perangai macam anak nik aziz ni cuba bayangkan kalau dia jadi MB????mampuhhh rakyat....dari situ kita boleh buat penilaian......parti pas ni memang haramjadah sebagaimana pemimpinya.....dari janggut dan serbannya kita tahu.....dont trust this people.....

Anonymous said...

kata pemimpin islam.. tp bergurau tak kena tempat... budi bahasa kena jaga kalau nak jd pemimpin... tak payahlah komen taka naka ajak saper nak makan.. lebih molek senyap.. anak pok nik.. anda kena belajar ilmu agama lagi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI