TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, January 22, 2012

TALIPON MAHFUZ HILANG DI FELDA ULU TEBRAU


Selalunya si Mahfuz ni kalau ke mana-mana, bukan main bangga lagi dia bertweet, tapi malam semalam dia ke Felda Ulu Tebrau, sonyap aje, langsung satu tweet pun tak ade. Hairan! Puas aku menunggu dia bertweet. Seronok nak tengok gambar orang terlopong dengar Mahfuz mencarut. Hilang ke talipon Mahfuz?


Tunggu punya tunggu tweet Mahfuz, lain yang datang. Sahabat dari Seranta Felda menghantar berita. Rupanya si Mahfuz ni recee untuk Nuar Berahim yang akan datang ke Felda Ulu Tebrau pada 5 Feb nanti. 

Patut le Mahfuz tak bertweet. Orang Ulu Tebrau menyampah. Yang hadir ceramah Mahfuz sekitar 100 orang. 70 orang adalah penyokong PAS dari luar Felda Ulu Tebrau termasuk yang datang bersama-sama dengan Mahfuz. Manakala yang selebihnya ialah dari orang-orang kanan UMNO dan Felda yang datang memerhati tingkah laku dan carutan Mahfuz. 

Macam badut orang Felda Ulu Tebrau buat Mahfuz. Apa taknya, orang kalau dah gila bercakap, walaupun tak ada orang, tetap dia bercakap. Cuma Mahfuz ni tau juga malu nak bertweet, sebab ceramahnya tak dapat sambutan.

Kepada Nuar Berahim, kalau nak datang juga Felda Ulu Tebrau, sewa bas dan bawak penyokong dari luar. Kalau tak malu nanti, terpaksa cakap dengan pokok kelapa sawit!


1 comment:

Ahmad Shukri Mokhtar said...

kerusi kosong diisi dgn pengundi hantu. Yg dibawa dtg naik bas pun pengundi hantu jugak!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI