TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, January 21, 2012

BANGGANYA DAP DAPAT BUDAK UiTM

Kalau DAP yang bangga sehingga sanggup Kit Siang yang mengadakan sidang akhbar untuk memperkenalkan 2 budak Melayu yang berjaya diDAPkan oleh mereka, apakah perasaan bangga tersebut dikongsi sama oleh 2 budak Melayu ni?


Budak ni dah habis ke bayar hutang dengan MARA? Ini baru 2 budak, bagaimana agaknya bangga dan seronoknya Kit Siang kalau dalam satu-satu ketika ada 2,000 budak Melayu yang berjaya diDAPkan oleh mereka?


Jom kita pakat-pakat kumpulkan ramai-ramai budak Melayu pura-pura masuk DAP, nak tengok apa reaksi Kit Siang. Lepas tu kita pakat-pakat gelakkan dia.

4 comments:

Steve Cock said...

cilaka punya cina,,bolo punya melayu ,tapi itu crooked cock lagi bolo aaa

Anonymous said...

it's not funny
perkara mcm ni tak boleh dibiarkan.
suatu ketika dulu orang melayu cukup pantang dengar nama DAP tapi kini dah berbeza.

p/s: sometime salah silah keluarga pun memainkan peranan juga. bila semak semak balik nenek belah ayah cina, mak cina ayah melayu, etc

perkahwinan campur yang dikatakan membawa kemakmuran ada keburukkannya juga!

merosakkan keturunan melayu dan menghakis semangat melayu!

call me berfikiran kolot tapi itu la yang terjadi sekarang ni! even jutawan melayu pun sibuk nak kahwin dengan cina or serani! you see???

Anonymous said...

Tak apa..eloklah ramai masuk DAP...

Nak tengok macam mana dia org layan org melayu dlm DAP...

Tapi aku dengar, ada pemimpin DAP tak senang dgn trend tiba tiba ramai org melayu masuk DAP..dia kata kena hati hati sebab takut mereka ni spy atau cuba nak rosakkan DAP dari dalam...

Apa apa pun kita tunggu dan lihat...DAP memang ni tak pernah percaya dgn org melayu/Islam...

Anonymous said...

Takpa biar diaorang masuk DAP, tengok ketelusan mereka... tengok sampai mane tahap mereka boleh pergi... Maaf cakapla jgn diharap awak berdua tu nak jadi CM Melayu .... samapi anak cucu mmg dioarng takkan bagi....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI