TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, January 12, 2012

POK NIK GELAK SAMPAI KELUAR AIR MATA


Pok Nik mungkin tergelak sampai keluar air mata. Itu andaian aku. Tapi kalau brother-brother polis kita yang baca, aku rasa depa gelak sampai tercangkung-cangkung menahan sakit perut.

Nak tahu kenapa? Korang baca apa kata Ketua Penerangan Muslimat PAS Pusat untuk menghalalkan apa yang mereka buat pada perhimpunan 901 dan juga untuk menghalalkan perkataan yang mereka hamburkan iaitu "Mampus UMNO".


Itulah standard muslimat PAS. Pandai menabur cerita (kalau cakap fitnah, depa marah). Tak ada pulak selama ini aku terdengar mana-mana tahanan yang ada buat laporan polis tentang kekejaman polis sewaktu menahan suspek pesalah. Yang polis beri makan sedap-sedap ada le, sampai puak Pakatan meroyan sibuk bertanya fasal kewangannya.

Ni kalau nak diambil serius, kira kes berat ni. Kalau sampai si Aiman tak kisah ni ada polis ugut nak rogol. Biar betul! ...aku ingat polis baca cerita dia ni pun polis ketawa pecah perut.

Apa pun, bagi aku ni tuduhan yang serius untuk memburuk-burukkan pihak berkuasa dari orang yang buruk rupa. Sehubungan dengan itu, pihak PDRM digesa agar menyiasat si Aiman ni dan teks penuh mengenai dakwaannya boleh didapati di SINI dan SINI.


9 comments:

Anonymous said...

sapa yg sanggup rogol tuh??? ish...ish...ishhh.. nak kena serkup muka dengan gambar J.Lo dulu la jawabnya hahahahaha........

Anonymous said...

muka dahlah hodoh,takda seri langsung,perangai dia pun hodoh,potong stem betul.....

Anonymous said...

muka dahlah hodoh,takda seri langsung,perangai dia pun hodoh,potong stem betul.....

Anonymous said...

muka dah la x cun.nama pulak serupa jantan.ada selera ke abg2 polis kita nak rogol.kalo muka mcm yuyu luna tu oklah jugak.ni muka mcm kerepek pisang je aku tgk.ada hati.uwek.....

Anonymous said...

Cheisss... terus aku jadi gay bottom ...

Anonymous said...

muka dahlah hodoh ... lepas tu mulut celupar macam mak lampir. sanggup bertempur demi mempertahankan imam bontot.

terbaikkk pengikut2 agama nabi PAS ni.

Anonymous said...

Muka macam ni tgh cari publisiti sebab tak laku.Tulis ikut sedap dia jerr...Tak per ,nanti DAP rogol dia..

Anonymous said...

La muka macham itu ka..

Tak lalu la! Butoh aku panjang 7 inchi, garis lilit 6 1/2 pon tak berkokok tengok muka macham entah apa-apa tu !

Bagi kat Mat Banggela may be !

mr paktam said...

sampai tahap tu punya tak malu depa ni.. minta tolong sangt2 balik cari cermin,suloh bagi elok2.. polis mana yg sangap sgt smpai muka camni pun nak balun... ni kira kes serius ni,kalu benda ni tak betoi.mau dakwa la pompuan nih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI