TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, January 21, 2012

TURTLE PUN TAK RELA TAU

Korang tengok penyu kat bawah ni. Asyik dok dengar manusia bercerita fasal liwat, penyu tu pun tak rela didatangi dari belakang. Habis ditolaknya yang jantan tu sampai terlentang.

Mungkin bila dah tengok jantannya terlentang, agaknya yang sekor lagi tu akan terfikir juga bahawa spesis mereka memang jenis kena datang dari belakang, sebab bila dah terlentang dah tak boleh nak terbalikkan diri semula, kena tunggu pertolongan! Tapi korang jangan le pulak nak tiru spesis penyu pulak.




3 comments:

dinturtle said...

Hahaha ... tapi itu fitnah ! Itu bukan penyu / turtle tapi kura-kura :)

pukimaq said...

Tu kura-kura.Aku homo cun suka diliwat.

Cikgu rokiah said...

Jangan kata turtle.....BABI pun tahu babi jantan sama babi jantan mana leh main.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI