TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, January 21, 2012

NIK AJIS KURANG 1 AMALAN UNTUK MENANG PRU


Pagi tadi Pok Nik buat posting kat FB dia mengajak pengikut PAS mengamalkan 7 perkara untuk memenangi PRU. Setelah aku amat-amati, agak susah untuk kumpulan Pok Nik nak menang PRU kali ni. Ini disebabkan Pok Nik tertinggal 1 lagi amalan untuk dibuat oleh pengikutnya. Nak tau apa yang Pok Nik tertinggal?


....amalan berguling atas jalanraya! Kah..kah...kah.

4 comments:

Anonymous said...

BIARLAH BULAN BERBICARA SENDIRI - kata Kalid Ibraheem berulangkali dengan jelas tampa gagap.

Anonymous said...

Nak menang PRU13 senang je. Buang 2 ke 3 org dlm PAS, mesti menang. Nicky, Sabu kalau takde, pasti PAS menang lah. Satu keluar fatwa dan fitnah. seorang lagi penyebar fitnah dan fatwa bodoh.
Dia org ni kalau mati, bau busuk dalam kubur bolih berbau 10 tahun. wallahualam

Anonymous said...

PLURALISMA AGAMA... SURUH ORANG DAP BUAT JUGAK YER...

anti bohmau said...

TIS,

kalau MULUT TAK TERJAGA, apalah gunanya????

pemimpin2 pas & juak2nya kena sedar tanpa menjaga tuturkata, sukar utk memenangi hati rakyat yg bencikan kekerasan, kebiadapan & putarbelit mrk yg gunakan ayat2 AlQuran utk politik menghalalkan cara! Rasulullah tidak pernah meninggikan suara, apatah lagi mengherdik, memaki hamun serta menyatakan kesediaan utk bersahabat dgn syaitan utk memenangi hati bukan Islam!!

jadi, kalau nak berpolitikpun, jgnlah sampai menjatuhkan maruah sendiri & yg penting jgn mencalarkan nama Islam!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI