TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, February 20, 2012

ADUN DAP TAK MAMPU TOLONG INDIA -MINTAK NYAWA DENGAN MIC

ADUN Tronoh dari DAP, V Sivakumar dilaporkan oleh Harakahdaily akan menulis surat kepada Presiden MIC agar membantu menyelesaikan masalah kaum India berkaitan dengan sekolah Tamil di Perak.

Pelik juga, banyak masalah kaum lain, Ahli Parlimen dari DAP boleh suarakan sendiri di Parlimen, mengapa bila tiba masalah kaum India nak mintak tolong dengan MIC? Nampak sangat DAP dah tak dapat nak bantu kaum India lagi. Atau mudah cakap, kaum India ni anak tiri DAP. 

Masa nak pilihanraya, nak kan undi kaum India, bukan main lagi DAP mengaku akan menjadi jaguh yang menjaga kepentingan kaum India. Baru setakat timbul masalah dua tiga sekolah Tamil aje dah bersuara nak mintak tolong dengan Presiden MIC. Apa cerita? Tak ada ke wakil DAP yang sudi nak bawakan masalah kaum India ni kat Parlimen?

Berikut antara yang dilaporkan oleh Harakah;


Berita penuhnya di SINI. Jangan le cerita tentang janji Presiden MIC yang baru. Silap-silap dia belum berjanji lagi dengan kaum India di Perak. Bagaimana dengan janji DAP terhadap kaum India masa PRU 12 yang lalu, dah tertunai ke belum? 

Tambi DAP ni memang pandai memperkudakan orang lain. Diharap agar Presiden MIC tidak terjebak dengan permainan DAP ni. Kalau tak nanti, lembu punya susu, sapi yang dapat nama. Kalau betul DAP nak jadi juara kaum India, usaha sendiri, tak perlu mintak tolong MIC.

1 comment:

Anonymous said...

SURUH TOKE DAPIGS ROBOH SEMUA SEKOLAAH INDIA & BUAT BANGLO & KONDO..

LGE & LK SIAL BOLEH BANTU..

DAPAT DUIT UNTONG TOLONG INDIA..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI