TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, February 20, 2012

NUAR KETAKUTAN


Korang tengok betul-betul kat muka Nuar tu. Nampak sangat airmuka cuak. Rupa orang ketakutan. ini le rupa orang kaya yang tak pernah naik motor. Bila sekali terpaksa naik motor, takutnya bukan main lagi. 

Ini walaupun dia duduk belakang, habis kecut semua!!! Mungkin dia terbayang, kalau jatuh tentu kena masuk skru kat kepala lutut macam Mat Sabu. Kalau kepala lutut dah ada skru, payah juga kan...kan!

3 comments:

Anonymous said...

yang depan tu tak takut kena sontotke? kih,kih,kih

Anonymous said...

Yang depan tu tunjuk Best sebab dah terasa bahang power atang engkok tu...hehehehe.

Anonymous said...

Muka tutoh pungkoq pun ramai lagi melayu dok sokong !..ishh!ishh!isshh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI