TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, February 6, 2012

AISHAH PULAK MASUK PAS?





Beberapa FB pemimpin PAS, antaranya Nizar J, dengan bangganya menyiarkan gambar kehadiran Aishah ke majlis mereka. Aku tak kisah le kalau Aishah nak masuk PAS. Mungkin boleh ajak muslimah-muslimah PAS tu nanti menari tari tualang tiga.

Cuma satu aje nak pesan kat Aishah, tugas menjaga akidah anak-anak bukannya tugas pemimpin, tu tugas ibu bapa. Anak tu amanah Allah kepada emak bapak. Emak bapak le yang mencorakkannya, bukannya pemimpin. Kalau anak tak betul, jangan salahkan pemimpin. Ok, kita dengar lagu tualang tiga.


16 comments:

Anonymous said...

mak bapak nak senang je. bab tak dapat bagi anak duit, salah kerajaan ekonomi tak bagus, anak macam haram jadah, kerajaan salah, mak bapak pandai buat anak pasal dok syok berdua. dapat anak tak baik moral salahkan kerajaan. dapat anak yang baik, aku pandai didik anak. tu mesti nak tiket free ke sorga pas.

Anonymous said...

Contoh fikiran dangkal dan cetek , semuanya dari hujung kaki anak hingga hujung rambut disalahkan kepada pemimpin !

anak mencuri salahkan pemimpin negara , anak jadi bohsia salahkan pemimpin negara , anak mati xcident bawa motor tanap lesen salahkan pemimpin negara !

habis tu mak bapak buat apa? tahu buat anak je ke ?

dulu , Aisyah jadi penyanyi , salah pemimpin negara jugak ke?
lepas tu cerai dengan laki pertama mat salleh salah pemimpin negara jugak? jadi janda ..salah pemimpin?

setiap orang adalah pemimpin , bapak adalah pemimpin kepada keluarga , mak pemimpin kepada anak2, abang pemimpin kepada adik2, setiap diri adalah pemimpin kepada diri sendiri ...setiap orang adalah pemimpin!

kalau Aisyah salahkan pemimpin atas akhlak anaknya , itu menunjukkan kekurangan Aisyah sendiri , salah dia ! bukan salah sesiapa ...

Putra Melayu:: said...

PAS perlu mencari platform atau strategi lain utk terus bernyawa mndapat sokongan terutamanya kaum hawa..maka golongan artis adalah strategi utama memandangkan muslimahnya yg sbnarnya taksub pd hiburan cuma tpaksa mnjaga imej demi parti.. Maka muncullah si aishah, si wardina dll.. Mudahnya oemimoin PAS mmoerdaya muslimahnya spt mereka mmoerdaya utk beristeri dua tiga dan empat...

Neilkie69 said...

Bob Lokman tu ustaz daripada pusat pengajian Islam mana ek? Dia lupa dunia dulu salah kerajaan juga. anak-anak dia daj liar pun salah kerajaan juga. La ni duk memekak bagaikan diri dia baru dilahirkan....hahahaha

Anonymous said...

tak lama lagi si aishah akan jadi rebutan ahlol2 pas untuk dijadikan isteri yang ke...

Anonymous said...

dah tak popular jd artis sbb dah tua masuk pas dpt jd bini2 ahli2 syurga duniawi mane tau dpt gelaran ustazah

Anonymous said...

berilmu beriman berakhlak mulia...

anak tanggujawab ibu bapa...

kalau mak duk masuk pas anak nak masuk disco kita nak cakap apa...

sebab tu dari rebun kita lentur bukan dan jadi buluh...

sekian...

sasha2020 said...

Aku tak tahu macam mana kalau PR mememrintah malaysia..

Selamatkah akidah dan anak anak nanti??

Contoh di selangor.

Apa dah jadi??

PAS tak pegang EXCO agama.
Kenapa???????

Kenapa org yg pegang EXCO agama adalah org yg bukan pakar dlm agama???

Kenapa jadi begini??? Adakah ini arahan DAP & PKR???

Anak Lenggong said...

PAS ni kan sebuah parti longkang..apa sahaja yang datang dia sambut sahaja.

contoh:-
1. Nuar brahi dan zaid ibrahim dulu dikeji dan PAS sendiri kena hina oleh mereka berdua..sekarang ni PAS tunduk pada nuar serta menawarkan tempat pada zaid.
2. Dulu mengatakan suara wanita merupaka aurat tapi sekarang ni bukan sahaja penyanyi dah boleh buat persembahan tetapi peraduan bina badan yang pakai underware pun telah dibenarkan.
Pada PAS apa siapa sahaja yang melawan arus ataupun tidak sukakan Umno mereka sanggup terima tidak kira mereka ni penjual babi ..penjenayah ataupun sesiapa sahaja asalkan niat mereka untuk berkuasa dan memenuhkan kocek mereka tercapai.

Anonymous said...

Anak syarifah Aini aku tengok ok jer. Begitu juga anak Hattan, Rozita Che Wan dan ramai lagi artis lain yg anak-anak mereka baik-baik belaka. Aku tabik pada Zeila Jalil yg berjaya mendidik anak-anaknya......

Anonymous said...

Aishah lapar ba***g....silap orang UMNO tak mau bagi....maka pluang trbuka utk orang PAS.Sedap le jadi orang PAS.

Anonymous said...

Makin banyak Melayu Islam Bahlo di Malaysia ni!!

Patut lah DAP Fahamn Kominis Besar Kepala dan ambil kesempatan.

Anonymous said...

ni baru betul..kuar mulut buaya masuk mulut naga?????naga yahudi bro...

Anonymous said...

Tahnaiah Kak Shah,

Tapi waa tau la anak hang mcmana kat skolah kat Bukit Indah Ampang tu. Mmg patut masuk PAS sbb nak pas pereksa. LePAS ni, tak de la anak hang kayuh fixie dan melepak kat mamak Bukit Indah lg dr petang sampai ke mlm...

hamidi bin daud said...

bagus nya artis sekarang!!
memenag patut Aishah masuk pas...
selamat berjaya di dunia dan di akhirat kelak....

dan kepada pe-komen2 yg diatas dan bolgger sila ubah sikap ya...

rasanya korang pon patu masuk pas jugak... sama2 kita rasa ''halawatul iman''

Anonymous said...

betul tau, pemimpin pas jaga akidah rakyat. esah tu betul, bapak dia orang kelantan, tentu tau. orang kelantan semua berakidah, kalau kau nak tau.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI