TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, February 27, 2012

BADRULAMIN PUNYA HAL, MAZLAN ALIMAN TERINGAT-INGAT

Kesian kat Mazlan Aliman. Agaknya apa le yang terlintas kat fikirannya. Maklum le nak spin isu FGVH dah tak ade. Tiba-tiba aje semalam, ribut tidak, hujan pun tidak, Mazlan buat posting ni kat FB dia. Nak kata musim orang menikah, tak juga.


Mungkin ini penangan kes Badrulamin dan berlarutan teringatkan Mat Sabu dengan bilik 121nya. Orang kata, kalau teringat tu, nanti teringin. Bila teringin, boleh jadi mengidam! Bila dah mengidam nanti, bagaimana caranya mesti nak dapat juga.

Berani ke Mazlan dengan Cikgu Jah Jani? Tapi kalau betul pun Mazlan mengidam, jangan le sampai jadi macam Mat Sabu atau Badrulamin. Memalukan Tenggara aje.

Cuma mungkin Mazlan terkilan agaknya, kalau dibandingkan handsome (chehh perasan), jauh handsome Mazlan lagi dibandingkan dengan Mat Sabu dan Badrulamin tu. Tapi kenapa rezeki lepas kat tangan dia orang?


1 comment:

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI