TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, February 27, 2012

TERKENANG SEMASA DULU...HATIKU BERASA....


Sesekali terjumpa gambar lama ni, seronok juga. Kata orang, sekeping gambar mempunyai seribu tafsiran. Lihat dan tafsir le sendiri. Bagi aku, Nuar dah salah tilik masa depan dia kat mangkuk tu. Kalau tak...tentu dia tak ketawa sebegitu.

6 comments:

Anonymous said...

mangkok cendol ni leh wat makan tomyam gak...kih kih kih

moteto said...

Lihatlah gelak ketawa Tun dalam gambar nie yang ikhlas...Die yang bawak Anwar masuk politik, didik dan asuh Anwar utk jadi pemimpin negara masa depan...adakah Tun tergamak khianati orang yang dia kutip, didik dan asuh serta melayan macam anak sendiri selama nie? Mukhriz sendiri tak merasa semua nie, hanya Anwar aje yg rase dilayan lebih daripada anak sendiri...Akhirnya si bangsat tak sedar diri nie mengkhianati kepercayaan Tun!

Anonymous said...

tun m gelak sebab dia dah ludah dalam mangkuk tu....nuar nak tgk ludah tu..ha ha ha ha

Anonymous said...

seronok kalau melayu bersatu...tapi biarla ia menjadi sejarah tun dgn anwar...

Anonymous said...

btoi la det, lel....i nampak dua jenih doll tu...dok nari2 lagi....mola2 keluarg sekorg...lepah tu keluarg dua ekorg....kehkehkeh

Anonymous said...

pasti ada hikmah Allah bukakan mata dan hati Tun terhadap Anwar klu tak dah pasti kita berPMkan seorg yg rosak akhlaknya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI