TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, February 8, 2012

DAP MARAH, JUI MENG MARAH, MUSTAFA TERPAKSA NAFI


Kesian kat Salahuddin Ayob. Ko tengok muka dia, dah macam nak menangis aje. Kememe juga si Din ni. Baru aje Pesuruhjaya PAS Johor mengiakan bahawa dia adalah calon MB Johor. Tetiba aje Mustafa Ali menafikan.


Ni tentu ada kena mengena dengan kenyataan Pengerusi DAP Johor yang mengatakan bahawa Pakatan Johor tidak pernah membincangkan soal siapa MB Johor. Atau mungkin Jui Meng yang mengidam sangat dengan jawatan MB Johor tu dah sound kat PAS agar jangan lebih-lebih.

Tu le Din, bukan senang ko nak balik kampong semula. Tu belum lagi Mazlan Aliman sound. Dia pun dah muncung aje.


2 comments:

usin said...

teringat aku kpd arwah din beramboi... arwah ada angan2, tp tak lah sehebat din sorang ni...huhuhu

sasha2020 said...

Kesian....belum lagi menang, dah tarik sini tolak sana dan sana cakap macam ni, sini kata macam tu,

Nampak sangat tak ada persefahaman dalam pakatan rakyat..Masing masing mengambil kesempatan atas satu sama lain....

Kepada parti inikah kita nak memperjudikan nasib untuk 5 tahun yg akan dtg????? Mintak simpang..Ya allah kau hancurkanlah pakatan rakyat ni ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI