TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, February 8, 2012

TERLOPONG MULUT NIZAR


Orang PAS ni mata mereka memang jahat-jahat belaka. Aku menengok juga gambar-gambar perarakan Maulid yang dilakukan di serata Malaysia, tak le pulak aku terperasan benda yang bukan-bukan. Bila terbaca wall si Nizar ni, aku cuba-cuba le cari mana gambar yang buatkan si Nizar ni terliur.

Tapi si Nizar ni satu hal, banyak-banyak benda, dada bini Taib Mahmud yang buatkan dia terlopong. Bahaya betul Nizar ni. Orang Perak, jaga-jaga sikit dengan Nizar ni, mana-mana yang jadi anak buahnya, pastikan kalau nak berjumpa dia nak mintak sokongan ke apa, jangan lupa bertudung lingkup. Selimut pakai gebar pun tak apa, janji Nizar tak nampak. 


Bila dah terlopong dan terliur, dia nak salahkan mufti dan ulama UMNO pulak. Dia ingat mufti dan ulama UMNO sama perangai macam dia ke? Mufti dan ulama UMNO bukan kata nak pandang ke arah tu, nak jeling dengan ekor mata pun tak mahu. Yang malu tapi mahu kan cuma ulama-ulama PAS aje!

4 comments:

Anonymous said...

Nizar kutuk Umno siang malam....anak masuk MRSM Taiping...pesal tak antar sekolah Cina

cacamarba said...

aik..sejak bila kna jd tanggungjawab mufti ikut parti plak..nizar sorg yg perasan,awat dia x p teguq terus..haru dia ni..

salah seorang anak sedara nizar said...

tak payah pegi jauhla nizar...
anak sedara kau ramai je yang tak pakai tudung.
aku kenal la abang2 kau.
pegi la nasihat anak2 sedara kau yg tak pakai tudung tu, pg pakai tudung sblm sibuk hal bini orang.

double standard la lu nizar.

Ular Menyusur Akar said...

Woit, gebar? Orang Johor je yang tahu gebar dengan gerobok, he3..

Majlis-majlis agama pemimpin parti patutnya faham sensiviti masyarakat. Pahala dosa hak Allah yang menentukan. Perlakuan yang menimbulkan fitnah juga berdosa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI