TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, February 8, 2012

NI ADA KENA MENGENA KE DENGAN SALAHUDDIN NAK JADI MB JOHOR?

Tiba-tiba aje orang-orang PAS Johor dapat ilmu baru. Mungkin ajaran Tok Guru PAS le agaknya. Ketika ni puak-puak PAS sibuk menghafal lafaz niat untuk membuang undi. Kah...kah...kah...


Aku rasa ni ada kaitan agaknya dengan ura-ura Din Pudu nak jadi MB Johor. Ajaran songsang kat Kelantan dah mula le nak menular kat Johor ni. 

Tapi Din Pudu jangan seronok sangat nak balik Johor. Bukannya orang BN yang tak suka, tapi orang PAS ramai yang dah muncung muka. He...he...he, Din kalau nak jadi MB Johor, aku pelawa bertanding kat tempat aku, DUN Pasir Raja, tengok si Mazlan Aliman tolong kempen tak? Kat sini ramai yang sokong Mazlan Aliman dan sokong PAS. Tak kan tak ingat ceramah masa malam Maulidur Rasul lepas (sini)? Amacam Din, ada berani?

Kepada Salahuddin Ayob, aku berpendapat le, kes ceramah tu, aku rasa Mazlan yang sabotaj, tu sebab orang tak datang. Masa dia bawak Bob Lokman dulu, bukan main lagi dia canang satu Tenggara, tapi masa nak kenalkan Salahuddin, banner pun tak berapa nak nampak, macam disorok-sorokkan. 


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI