TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, February 11, 2012

NUAR RAI BAKAL MB JOHOR

Korang tengok muka dua orang ni, nampak tension aje. Ini gambar mereka yang diambil di majlis Kong Xi Fa Chai pakatan yang di adakan di Sutera Mall, JB. 


Mungkin kat majlis ni Nuar nak tayang bakal MB baru Johor. Kalau tak nak buat apa MP Kubang Kerian nak datang ke Johor? Tapi kenapa muka nampak tension aje? Orang tak datang ke?

Aku rasa le, majlis ni memang tak dapat sambutan. Sebabnya kat Tweeter puak pembangkang tak ada yang menunjukkan bagaimana meriahnya pengunjung ke majlis tersebut. Yang ada cuma menunjukkan gambar Nuar sedang jual temberang.


Cuba le kalau ada 500 atau 1000 orang yang hadir, perghhh, semua lensa camera akan tertumpu ke sana dan maka Tweet puak Pakatan semuanya akan post gambar pengunjung aje. Rugi aku tak datang, kalau tak boleh juga tolong kirakan jumlah pengunjung untuk catatan diari Nuar.

Apa-apapun malam ni aku akan hadir ke ceramah Nuar di Felda Ulu Tebrau. Aku nak tengok berapa kerat yang hadir. Aku nak dengar apa yang hendak dia janjikan kepada peneroka Felda. Tapi Nuar, ko jangan suka sangat, malam esok Umi Hafilda juga akan datang ke Felda Ulu Tebrau.  Apa le agaknya rahsia yang Umi nak bongkar ye? Dengar kabo memang panasssss.


1 comment:

Anonymous said...

Bila nak siarkan gambar bang Nuar buat Umrah?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI