TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, February 23, 2012

POK NIK MINTA TOLONG DAPHNE IKING PULAK

Kesian juga tengok kat pemimpin-pemimpin PAS ni. Kalau dulu bila buat program, yang dijemputnya Pak Lebai-Pak Lebai. Entah kat mana silapnya, sejak dapat nasihat dari Nuar Berahim dan Mat Sabu, kini PAS dah terpaksa tumpang populariti artis. Lepas satu, satu artis yang disewa. Kali ni Kelantan undang Daphne Iking pulak. Sure malatop.


Rupanya gagal juga tarbiah PAS kat Kelantan. Ingatkan selepas berpuluh tahun berkokok kat Kelantan, orang Kelantan tak kenal artis, cuma kenal Ustaz dan Ustazah. Rupanya tidak....kalau bawak artis, orang Kelantan berduyun keluar macam kelkatu lepas hujan. 

Nasib baik le kat Johor ni, dalam musim menyambut Maulid ni, pemimpin-pemimpin UMNO berebut mencari ustaz dan ustazah yang terbaik untuk dihidangkan kepada orang-orang Islam dan Melayu. Syabas!  

He...he...he...dah dekat PRU ni, mana-mana artis yang ingat nak cari job kat Kelantan dipersilakan. Pekena cukup-cukup kat orang PAS yang dulunya memandang serong bebeno kat artis. Kepada yang hadir, ingat!...masuk adalah percuma, tetapi mamat berkarung plastik tetap ada.


8 comments:

Anonymous said...

rekod mat sabu pun bukannya baik sangat, entahx nak cari peluang bermalam dengan artis, mana tahu .........

Anonymous said...

jemput sekali apek yg ceramah bertakbir..

eli wong..
daphne main dgn laki lain (suami kecewa) bukan DNA..

Anonymous said...

Check Balik Fakta. Kalau tak silap DNA menunjukkan memang anak bekas suami Daphne. Lagi satu kita sebagai orang silap patut beri sokongan moral pada Daphne yang telah pun memeluk Islam. Bukan menyamakan beliau dengan ratu Porno Elli Wong. Perbuatannya itu berlaku sebelum beliau memeluk Islam. Sekarang ni dah Islam kita doakan yang terbaik. Jangan menghukum orang sesuka hati. Bukan mudah untuk saudara baru merubah cara hidup mereka yang telah lama dilalui sebagai orang bukan Islam. Kecam, kejian dan umpatan sebeginilah yang akan menjauhkan mereka dari Islam.

Gambar beliau diatas pun tak sesuai digunakan, seolah-olah cuba mengejek beliau. Gunalah gambar beliau yang lebih elok sebagai satu motivasi, bukan cara mengeji begini.

Lain kali komen guna KEPALA OTAK bukan guna KEPALa LUTUT.

Salam

Anonymous said...

Khilaf:

Orang ISLAM = bukan orang Silap

Anonymous said...

Masalahnya PAS mengeksploitasi perempuan dan artis2 untuk pancing undi..dan mengkhilafkan kefahaman Islam sebenar!
PAS melalui Rejim Ajis begitu keras mengutuk UMNO dan melarang Tilawah Al-Quran wanita..tetapi mereka lagi sakan mengeksploitasi wanita untuk tujuan politik..

hanya Allah shj yg mampu balas perangai PAS laknatullah ini yg xhneti2 memperalatkan Islam utk politik kotor mereka..

pasti bala besar akan menimpa puak2 PAS ini selagi mereka tidk henti merendahkan Islam dan bertaubat!

Islam itu tinggi..tiada yg lebih tinggi darinya!

Anonymous said...

DAPHNE IKING:MANTAP...;-p

moteto said...

Masalahnya PAS mengeksploitasi perempuan dan artis2 untuk pancing undi..dan mengkhilafkan kefahaman Islam sebenar!
PAS melalui Rejim Ajis begitu keras mengutuk UMNO dan melarang Tilawah Al-Quran wanita..tetapi mereka lagi sakan mengeksploitasi wanita untuk tujuan politik..

hanya Allah shj yg mampu balas perangai PAS laknatullah ini yg xhneti2 memperalatkan Islam utk politik kotor mereka..

pasti bala besar akan menimpa puak2 PAS ini selagi mereka tidk henti merendahkan Islam dan bertaubat!

Islam itu tinggi..tiada yg lebih tinggi darinya!

...................................

Setuju dengan komen nie, Daphne iking tak salah tapi yang salah ialah double standard PAS terhadap UMNO selama nie!! Ape yang UMNO buat semuanya salah tapi bile PAS buat Halalan Toyibban lak! Rakyat terutama orang Islam akan jadi bingung tentang ajaran Islam jika inilah ape yang PAS praktikkan...Wal Haramu Wal Halalku..

Anonymous said...

Cuba check siapa CEO Kelantan Trade Center. Mesti terkezut..memang tak sangka. tu sebab ramai artis dan selebriti turut terlibat dengan program kerajaan negeri..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI