TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, February 23, 2012

WOW....MAZLAN ALIMAN RUPANYA JAGA KEPENTINGAN DS NAJIB!

Jangan terperanjat membaca kenyataan terbaru Mazlan Aliman tentang FGVH. Mazlan Aliman dah kesasau. Mungkin dia sendiri pun tak faham apa yang diperkatakannya.


Kalau tengok ayat dia kat bawah ni, macam marah bebeno dia kat TS Isa Samad. 

Sumber SINI
Sejak bila Mazlan begitu mengambil berat tentang kedudukan politik DS Najib sebagai PM? Bagus betul Mazlan Aliman!...marah betul diaq kat Isa Samad yang menjejaskan kedudukan politik DS Najib. Betul ke selama ni Mazlan buat semata-mata nak jaga kedudukan DS Najib sebagai PM dari terjejas? Tak marah ke Pok Nik? Tak marah ke Nuar Berahim kat Mazlan? 

Atau....Mazlan sedar ke tidak dengan apa yang dia cakap? Betul ke dakwaan Mazlan ramai yang menentang penyenaraian FGVH tersebut? Tak apa le, kita sama-sama tengok nanti bila syarikat tujuan khas ditubuhkan untuk menggantikan KPF dalam FGVH, berapa ramai yang kekal dalam KPF dan berapa ramai yang memindahkan saham mereka dalam syarikat tujuan khas tersebut.

Ha...ha...ha...Mazlan Aliman dah bengong, dah jem otak nak fikir. Kalau tengok pada kenyataan dia kat atas yang kononnya nak jaga kedudukan DS Najib sebagai PM, besar kemungkinan PAS pun takut nak letak dia sebagai calon PRU nanti, takut melompat. Kempunan lagi le Mazlan nak jadi YB.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI