TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, March 21, 2012

BUDAK SEKARANG SEMAKIN BIJAK


Inilah wajah-wajah yang bakal memenuhi IPTA dan IPTS nanti. Semakin hari semakin ramai yang bijak, semakin ramai yang cemerlang. 

Diharapkan kepada yang bijak dan cemerlang ini, apabila diberikan peluang meneruskan kecemerlangan anda samada di IPTA atau IPTS mahupun ke luar negara, teruskan kecemerlangan anda. Ibubapa perlu mengingatkan anak-anak agar tidak terpengaruh dengan perkara-perkara yang boleh menjejaskan kecemerlangan mereka. jangan jadi seperti Adam Adli, jangan jadi seperti mereka yang telah ditarik semula biasiswanya oleh YT baru-baru ini.

Yang kurang cemerlang, banyak lagi saluran untuk berjaya yang disediakan oleh kerajaan BN. Yang penting sokongan dari ibubapa dan ada usaha untuk memajukan lagi diri. Sekiranya ingin berjaya, mengadulah kepada kerajaan BN, Insyaallah anda akan ditolong. Tetapi sekiranya anda meminta tolong dari PAS, nama anda akan direzabkan sebagai pemanjat pokok untuk memasang bendera dan sepanduk PAS sempena PRU ini. Pilihlah sendiri!!!

3 comments:

Anonymous said...

Boleh minta bantuan kewangan seperti yg diwar warkan oleh PAS& PKR (BUKAN DAP - depa ni bijak tau tak mampu bukan bodoh mcm PKR/PAS) kalau nak masuk Universiti nanti..janji PRU 12 janji mesti tunai line up please...

Anonymous said...

Paragraph 3 ke bawah sungguh menyayat hati...

MELAYU KULAI said...

Budak2 ni bukan bleh percaya sgt...kalau dah jiwa pembangkang...ndak2 plak mak bapak dia pembangkang...darah pembangkang telah engalir dalam jiwa budak2 ni...aku harap x mcm tu budak2 ni...nanti kalau dah gi obersea takut terlibat dalam aktiviti yang mencemarkan mangkuk hayun jer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI