TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, March 27, 2012

INI SEMUA UMNO BUSUK HATI


Bomoh-bomoh PAS marah betul dengan UMNO. Nampak macam harapan mereka untuk ke Putrajaya seperti gagal lagi kali ni. Dalam berseronok mereka berangan untuk ke Putrajaya, membelek-belek gambar Jabatan Perdana Menteri, bomoh PAS ingat nak hantar dulu jin mereka ke sana sebagai persiapan.

Malang sekali jin mereka balik semula kerana jin yang menggunakan khidmat Google Maps tak nampak Jabatan Perdana Menteri seperti yang digambarkan. Yang mereka nampak cuma asap putih aje. Kecoh ketua mereka kata, kemenyan UMNO lagi hebat dari kemenyan mereka. Asap kemenyan UMNO sampai bangunan JPM pun peralatan canggih Google tak boleh tembus. Itu yang punahsihat puak Pakatan kerap pergi Siam, nak cari bomoh yang lebih hebat lagi. 


Mudah-mudahan, pusat pentadbiran negara ini akan terus terpelihara dari jin dan syaitan yang menyerupai manusia yang wujud dalam Pakatan. Anda boleh cuba Google Maps dan JPM sememangnya diselubungi awan. Tunggu puak Pakatan nak kata, ini semua kerja busuk hati UMNO letak awan kat atas bangunan JPM. Kah...kah...kah.


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI