TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, March 26, 2012

PAS JOHOR DAH TAK SABAR


PAS Johor dah tak sabar-sabar nak berkempen untuk PRU 13. Kononnya nak menyambut kepulangan Din Pudu dan seterusnya menobatkannya sebagai MB Johor. 

Yakin bebeno mereka bahawa PRU 13 dah hampir. Korang tengok aje berapa banyak bendera yang telah siap ditempah. PAS sekarang nampaknya dah banyak duit sejak banyak berceramah ni, maklumlah setiap ceramah tadah tong. Tu yang boleh buat persiapan awal, dan silap-silap dapat sponsor lagi dari Nuar Berahim.


Punya le banyak bendera PAS kali ni. Itu kalau dah dibuka gulungannya silap-silap tak payah naik roket dah boleh sampai ke bulan. Nampaknya bertambah kuat le angan Din Pudu nak jadi MB Johor. Tapi sebelum tu Din kena tukar nama le, jadi Din Kukup pulak. Tapi....Jui Meng takkan tengok aje?

He...he...hee, aku rasa bendera PAS yang banyak tu nanti, cukup untuk buat bungkus calon-calon PAS yang bertanding. Kalau dulu PAS ada harapan menang kat satu dua kawasan di Johor ni, tapi semenjak berkawan dengan Nuar Berahim dan Kit Siang ni, orang Johor dah tak sabar pulak nak bungkus PAS dan buang jauh-jauh.


4 comments:

PUTRA MERDEKA said...

din pudu mati beragan..huhuhu

Anonymous said...

duit beli bendera tu anwar kasik. duit anwar pulak yahudi kasik. elok le tu.

shah
muo

Anonymous said...

jangan la sebut kukup tu kg aku tu.klu tanjung balai boleh la sana banyak bilik hotel murah je tu

Anonymous said...

X sabar nak tgk bendera ni buat kain kapan mat pudu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI