TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, March 6, 2012

LAA....RUPANYA SEBAB UMNO JUGA PHAHROL MERAJUK

Phahrolrazi yang dipaksa memegang jawatan EXCO dalam kerajaan Kedah pandai betul menepis. Sebab dah termalu kerana dipaksa memegang semula jawatan EXCO, nak tuduh direct ke UMNO sebagai penyebab, takut orang gelak, maka dipusingkan bahawa kontrak bernilai RM600 juta jadi punca sebab kontrak tu nak diberi kepada syarikat yang berkaitan dengan pemimpin UMNO.

Ini marah dengan Azizan sebab nak bagi projek tu kepada syarikat yang ada kaitan dengan pemimpin UMNO atau sendiri turut sama mahukan projek tu? Kalau syarikat yang ada kaitan dengan pemimpin UMNO tu berkelayakan, apa salahnya MB Kedah bagi kat dia? DS Najib bagi BR1M pun pada semua yang berkelayakan, bukan tengok dia ahli parti mana. 

Banyak ke syarikat ahli PAS yang berkelayakan untuk buat jalan yang bernilai RM600 juta tu? Atau Phahrol nak bagi projek tu kat kontraktor DAP? Kesian aku tengok depa ni. Itu baru berkuasa terhadap projek yang bernilai RM600 juta, depa dah berperang sesama sendiri. Bagaimana agaknya kalau puak-puak PAS memegang tampuk kuasa di Putrajaya dan mengendalikan projek bernilai berbillion-billion ringgit? Aku rasa segala macam bentuk Raja Gangster, Raja Bomoh, Raja Santau, semuanya wujud untuk mereka berperang sesama sendiri kerana projek.

Kalau benar mereka ingin berkhidmat untuk rakyat, peduli apa siapa yang jalankan projek tu, yang penting projek tersebut berjalan dan siap dengan sempurna dan dapat dimanfaatkan oleh rakyat. Bukankah ramai juga kontraktor yang totok PAS hidup dengan menerima kontrak dari kerajaan BN.


2 comments:

Anonymous said...

lalalalalala PAS AMALKAN KRONI AMALKAN KRONI MASIH TAK NAK MENGAKU DOK BAGI SALAH KAT UMNO TU..

LALALALALALA DULU BERSUNGGUH2 CERITA KREDIBELITI KETELUSAN SEKRANG SEMUA KONTRAK KENA BAGI DEKAT HALI SENDIRI...

LALALALALALA SELALU CAKAP SAMPAI LUPA DIRI

PARTI ANGAN2 SENDIRI

pukimaq said...

Tak de sapa nak pujuk kalau merajuk,baik membontot.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI