TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, March 6, 2012

MAZLAN ALIMAN CARI MAWI


Korang tau tak, kat mana Mazlan Aliman ni bergambar? Ini dia bergambar di hadapan rumah ibu Mawi, di Felda Taib Andak. Aku tak rasa Mazlan bergambar ni kerana nak ambil contoh rumah ibu Mawi untuk buat rumah baru dia.

Ini rasanya dia datang nak cari alamat ataupun nombor telefon Mawi supaya join kerja gila dia menyerang Felda. Maklum le sekarang ni PAS dah kemaruk dengan artis!

2 comments:

anti bohmau said...

mazlan ni rasa selama ni pas ada bantu mawi jd jutawan kut?

muka tebai sungguh dia ni!! mcm kulit b************!!!

Anonymous said...

Jangan lupa, Mawi ialah peminat setia Murshid Pas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI