TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, March 1, 2012

NUAR PEDAJJAL MALAYSIA LAGI KAT LUAR NEGARA

Sepatutnya Mamat ni memang jangan diberi keluar negara lagi. Bila kat luar, kerjanya tak ada lain selain dari nak memburukkan negara sendiri. Tapi yang haramjadahnya tu, dalam buruk-buruk Malaysia tu le yang dia beria bebeno nak jadi PM.

Kalau dah semua yang kat Malaysia buruk belaka, bawak le segala suku sakat engkau berhijrah. Duduk terus kat India tu pun bagus. Kat Mumbai tiap-tiap tahun ada karnival gay. Kat Malaysia ni pun dah semakin ramai yang meluat, tu sebab bila datang ada aje orang marah. Tu pun tak sedar diri lagi. Celaka betul.

 

Mungkin ada benarnya kata-kata pengkomen pertama tu, Sunil Kumar. Agaknya Nuar yang memang kerap ke India tu sedang mendalami ilmu bagaimana untuk menjadi lebih korup lagi sekiranya berjaya cita-citanya untuk menguasai Putrajaya. Maka, berhati-hatilah wahai rakyat Malaysia!


2 comments:

anti bohmau said...

sesuai sgtla dia pi berceramah di india pasai rasuah ni sbb realitinya, india masih dlm ranking atas amalan rasuahnya...
tengok filem hindustan & tamil dari dulu lg penuh dgn babak rasuah-merasuah ni!

anwar 's the best advisor for indian's corruption!! see that he's made a permanent resident to further assist india in the matter!!

Anonymous said...

SINCE WHEN HE EVER BECOME EX PRIME MINISTER?
ANWAR TO ADVICE ON CORRUPTION...YOU MUST BE CRAZY ITS THE CASE THE BLIND LEADING THE BLIND.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI