TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, April 13, 2012

DS NAJIB JADI BAHAN JENAKA CINA

Khabarnya gambar yang dibuat dan diedit oleh puak sepet ni ialah berkaitan dengan barisan kabinet baru Kementerian Wanita. Gambar yang hot beredar di FB penyokong penyondol bontot ni tak le aku heran sangat. 


Bagaimana si sepet tak semakin kurang ajar, kalau dah Melayu pun tanpa segan silu mempersendakan bukan sahaja pemimpin politik Melayu, malah Raja-Raja juga. Bacalah luahan Dr Rahman Kadir di SINI

Begitu juga dengan dengan si Bard, bagaimana kurang ajarnya tulisan di FBnya. Beginikah rupanya orang yang dikatakan ingin membela Melayu? Manusia begini, jika berkuasa, bukan Melayu dibela, tetapi Melayu dijualnya.



6 comments:

Pengundi Baharu said...

Inilah gaya politik yang Anwar mahukan!

Anonymous said...

Tuhan beri sedikit kepandaian tapi guna cara lain nasib tak jadi tukang kutip tin

Servant of God said...

si badul tak layak dipanggil cikgu ke, che'gu ke.. tak kira apa jenis ejaan dia guna. Memang tak layak.

kalau badul pandai sangat, cerita laa camne nak bagi duit kat semua orang kat Malaysia nih? camne? ooo.. duit petronas ye?

PTPTN nak guna duit petronas, duit tol nak guna duit petronas, buat jambatan nak guna duit petronas, duit itu duit ini semua nak guna petronas.

Sedarlaa sikit, petronas tu untung setahun takde pun sampai USD50 billion.

Kalau dah bodoh tu kan, memang bodoh laa tak kira apa ko kata...

Anonymous said...

sedarlah diri sikit setiap negeri beraja, sultan adalah tuan punya tanah kepada negeri itu. Sultan memegang amanah sejak turun temurun untuk menjaga negeri nenek moyang mereka dan rakyat bernaung dibawahnya. rakyat yang tak boleh terima hakikat ini boleh belah ke negeri yang tak beraja. negeri-negeri beraja sultan yang berkuasa sebagai pemegang amanah.

Anonymous said...

sedarlah diri sikit setiap negeri beraja, sultan adalah tuan punya tanah kepada negeri itu. Sultan memegang amanah sejak turun temurun untuk menjaga negeri nenek moyang mereka dan rakyat bernaung dibawahnya. rakyat yang tak boleh terima hakikat ini boleh belah ke negeri yang tak beraja. negeri-negeri beraja sultan yang berkuasa sebagai pemegang amanah.

Anonymous said...

Tak seteruk pun macam gambar seks dan porno kat blog pro BN pun.

Bumiputera kat Sabah dan Sarawak dah lupa ke? Tak nak undi mereka ke?




Gila seks dan porno.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI