TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, April 26, 2012

HOI....AMBIGA TAJA PAKEJ UMRAH KE?


Kesian aku tengok orang PAS ni. Aku kata orang PAS sebab yang bagi liputan ialah Harakah. Bukannya murah nak menunaikan ibadat umrah ni. Jenuh berdikit-dikit menyimpan duit. Kesiannya, dalam menyempurnakan ibadat, hati teringat-ingatkan Ambiga. Apa le nak jadi. Khusyuknya terhadap Ambiga melebihi dari segala khusyuk. Walau jauh, Ambiga tetap depan mata, tetap tak dilupa. 




Aku yakin, bangsa lain, bukan kata pergi beribadat, kalau pergi melancung sajapun, mereka dah lupa dengan apa yang Ambiga nak buat kat Malaysia ni.....atau ni pakej umrah yang Ambiga taja ke?



6 comments:

Anonymous said...

Puak puak ini tak mahu ambil iktibar apa yg berlaku di Syria libya mesir!.....tunngulah azab dari Allah swt.

Anonymous said...

LEMBU POLITIK.....

KESIAN

Anonymous said...

HANYA ORANG YG BENGONG N KUFUR NIKMAT SAJE YG XRETI MENGHARGAI KEAMANAN YG SEDANG KITE KECAPI DI MALAYSIA SKRG..

Penganut taksub PAS ... kan porky nicky kata DEMO tu umpama SOLAT , umpama org menunaikan HAJI/UMRAH..BENGONG....

BENGONG BANGANG BEBAL...

Anonymous said...

pelajar Malaysia di Mekah.Ingatkan pergi belajar rupanya kau org sokong puak puak sesat. Tak berkat ilmu.semoga di beri petunjuk

Anonymous said...

Babi betul ustaz PAS ni...politik sampai le MEkah....aku harap diorang semua mampus cepat..

apakah tujuan umrah?..kenapa kena beribadah?...shahadah tu utk apa??..

sial dan babi la ...konon2 ustaz PAS yg tak sedar diri...

Tuhan mereka hanya lah dikemaluan mereka.....semua bini banyak....mcm sial....

pergi mampus la PAS,...penipu ugama terbesar,...sembah berhala lagi bagus..

kalau Nik Aziz tak puas hati dgn komen aku,./..kita boleh bersemuka dan berbincang pasal kebabian PAS...

Nik Aziz,..kau berani ke jumpa aku??..

Anonymous said...

tgna dah cakap semuanya politik kalau dalam quran tu dari ayat awal hingga akhir semunya politik.tak hairanlah dlm kehidupan seharianya semuanya dianggap politik.100% politik janganlah berbincang hal-hal lain sia-sia saja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI