TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, April 17, 2012

MELAYU JOHOR TAK LAYAN, MAZLAN CARI INDIA


Kesian pulak aku kat Mazlan Aliman ni. Nak jual temberang kat orang Melayu Johor dah tak laku, terpaksa le pulak jual temberang kat India. Kalau tengok kat status FB dia, katanya majlis untuk Melayu dan India, tapi korang tengok sendiri le, ada berapa kerat aje muka Melayu.

Apa le agaknya temberang Mazlan kat kaum India ni. Takkan le dia cerita fasal FGVH. Jangan-jangan dia janji kalau Pakatan menang, dia nak masukkan semua India ni ke Felda tak? Nak tau kenapa Melayu Felda di Johor tak mau dengar temberang Mazlan lagi? Tunggu post aku esok pagi.



2 comments:

Anonymous said...

Nampak sangatnya Mazlan nih kaki temberang!

sifat wajib yang perlu ada kepada setiap ahli hamPAS!

Anonymous said...

Banyak duit dia nak bagi bantuan pada rakyat??? Tu hasil dari tin bergerak setiap kali ceramah caci maki + fitnah merata tempat dalam Malaysia ke??? Patut la orang Melayu tak ramai yang nak terima, orang India memang tak kisah sangat la sebab HASIL DUIT YANG DIPEROLEHI PUN DARI SUMBER YANG TAK BERKAT...!!!!!!

Dah macam pengemis jutawan, minta derma atau simpati dari orang ramai, konon parti takde duit, setiap kali ceramah kutip derma. Kemudian tunjuk lagak kat tempat lain kononnya mereka ni cekap dalam pengurusan duit pulak.... MACAM SIAL..!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI