TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, April 19, 2012

SAIFUDDIN SOKONG MAHASEWEL?


Suka aku perturunkan hasil temubual Sinar Harian dengan seorang mahasewel yang bersetinggan di Dataran Merdeka. Kordinator Barisan Hadapan Kem Protes, Mohd Aiman Abd Razab ketika diwawancara berkata, "Secara peribadi, beliau (Saifuddin) ditekan untuk keluarkan kenyataan itu, bagi saya beliau masih pro mahasiswa". (sini)

Bunyi kenyataan tersebut menunjukkan Pudin menyokong tindakan para sewel tersebut. Apakah benar apa yang dikatakan oleh budak tersebut? Kalau benar, bermakna apa sahaja kenyataan Pudin yang meminta mahasewel-mahasewel tersebut mengosongkan Dataran Merdeka hanya untuk mengelabui mata pucuk pimpinan. Kalau benar juga kenyataan sewel tersebut, maknanya Pudin memang sah talam dua muka.

Jelas sekali, Pudin dah tak laku suaranya untuk memujuk sewel-sewel tersebut. Apa yang jelas, bebudak sewel tersebut semakin keliru dengan tujuan mereka ke IPT dan juga keliru dengan tujuan mereka bersetinggan di Dataran Merdeka. Aku ingatkan bebudak ni cukup samseng, rupanya bila khemah kena roboh, placard minta mansuh PTPTN terus bertukar menjadi selamatkan khemah mereka!....mungkin esok lusa, placard mereka bertukar menjadi  jangan batal PTPTN saya.

   

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Anon April 19, 2012 3:34 PM Jubo lembu.

Mu sewel macam mahasewel juga kah?

Kaki auta macam Anwar Brehi dan orang PAS juga kah?

Bodoh, Tolol & Bahalul macam Mat Sabu sungguh mu ni

ARTIKEL HANGAT BULAN INI