TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, April 20, 2012

TUAN LEMBU YANG LEMBU


Foto ni aku rakamkan di jalan utama Kulai ke Kluang. Kadang-kadang aku pelik dengan orang yang bela lembu ni. Keadaan begini sangat kerap berlaku. lembu dibiarkan berkeliaran di tepi jalanraya tanpa pengawasan. Dah banyak berlaku kemalangan terutamanya pada waktu malam.

Dalam bab ni aku tak salahkan lembu tu, tapi aku rasa otak tuan punya lembu tu lebih lembu dari lembu dia sendiri. Lembu-lembu ni memang suka cari perhatian, duduk kat tempat awam, lebih kurang sama le juga dengan mahasewel....ehhhh, silap, mahasewel tu yang sama dengan lembu!


2 comments:

Anonymous said...

Orang PAS macam lembu atau mungkin lembu jelmaan.

Anonymous said...

hahaha..betol dan tepat sangat2 la apa yg ditulis tu.. memang lembu la yg duk demo kat dataran merdeka tu.. sebijik mcm gambar kat atas tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI