TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, May 22, 2012

AMAH INDON MENGAKU BERSALAH




Apahal pulak gambar secawan kopi dengan amah Indon. Apa salahnya amah Indon tu dan kaitannya dengan secawan kopi? Kisahnya begini;



Seorang amah Indon yang hanya dikenali sebagai Jumiah, 24 tahun telah mengaku bersalah di sebuah mahkamah di Singapura kerana mencampurkan darah haid ke dalam minuman kopi tuannya, Phang Nyit Sin di sebuah flat di Choa Chu Kang pada 31 Ogos tahun lepas. Menurut laporan, amah Indon itu telah setahun bekerja dengan majikannya itu. (berita penuh di SINI)


Cehhh....tentu kaw habis kopi tu. Biasanya, yang melakukan perbuatan keji ni, tujuannya adalah untuk membodohkan tuannya. Bila baca berita ni, teringat pulak aku kat pemimpin bodoh dan baghal puak Pakatan  yang menyokong BERSIH tu, ishhhh selisih......jangan-jangan dia orang dah terminum kopi Ambiga tak?


2 comments:

Anonymous said...

Kahkahkahkahkah..patot laa abis semua jadi bodoo!

Anonymous said...

Ish.. ish... ko ni. Ambingai tu dah menopause la, takan keluar darah haid dah. Mungkin dia celup spender bersama bulu hitam lebat dia tu dalam minuman pemimpin BERSHIT tempoh hari. Tu yang orang tua syair pun jadi bingai dan bersemangat nak jadi pengerusi bersama. Last-last sesak nafas ditengah jalan.... hebat mandrem ambingai ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI