TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, May 27, 2012

BANYAK LAGI YANG GANAS DAN PELIK



Tun M menjangkakan bahawa puak Pakatan akan terus mengadakan demonstrasi ganas sekiranya kalah pada PRU 13 nanti. Itu pandangan Tun. 

Aku pula secara peribadi, menjangkakan, bukan sahaja selepas PRU 13, malah keganasan puak Pakatan akan bermula sebelum dari PRU 13 lagi.

Jangkaan aku, antaranya ialah akan ada dalang-dalang Pakatan yang menjana emosi pengikutnya dengan air jampi!


Pengikut-pengikut puak pakatan ini akan dibekalkan dengan air jampi yang kononnya telah dijampi oleh Tok Guru, yang bodoh-bodoh akan dicanangkan bahawa mereka kebal, mereka tak lut dek peluru dan sebagainya. Maka dek terpercaya dengan air jampi ini akan bertempiaran bagai orang gila pengikut-pengikut Pakatan ini membuat kacau bilau. Itu jangkaan yang tentang yang ganas!

Jangkaan perkara pelik pula ialah dalam menagih undi orang Melayu untuk membolehkannya menjadi PM, tidak mustahil, pada saat-saat akhir nanti, Nuar Berahim akan bersumpah dengan Al Quran dan dalam masjid lagi! Yooo....kena hati-hati. Ini olang sanggup bikin apa saja untuk menang.

Kalau dua di atas tak cukup ganas dan tak cukup pelik, menjelang PRU 13 nanti, tak mustahil Nuar Berahim akan berbogel dikhayak ramai, mungkin di Dataran Merdeka untuk menyanggah dan membuktikan bahawa "anu"nya tidak bengkok sebagaimana dalam video china doll tu. Kalau inilah yang Nuar lakukan untuk mengatakan bahawa memang bukan dia sebagai pelaku adegan dengan China doll tu, rasanya mungkin ramai yang bagi undi kat Nuar. Amacam Nuar?....ada berani???


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI