TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, May 27, 2012

KENAPA HARAKAH TAK SIAR BERITA INI

Kenapa Harakah tak siarkan berita ini? Kalau siarpun nanti kenapa Sinar mendahului Harakah? Biasanya Harakah sangat cepat menyambung kata-kata pemimpinnya!


10 comments:

muhamad said...

kenapa sebut melayu.

Anonymous said...

walaupun majoriti kalau berpecah belah dan berpuak-puak tak mustahil minoriti akan menguasai majoriti.

Anonymous said...

bila nak undi melayu sebut la melayu. bila menang melayu dikatakan haprak la, jakun la, malu ngaku melayu la....

anak nik aziz ni sama auta mcm bapak dia. hari ni nik adli kata kapral nak PM bukan melayu pendapat peribadi. sampai bila PAS nak sembunyi pada pandangan peribadi??

asal bercanggah dgn PAS di katakan pandangan peribadi....

padahal DAP tu kapral, dan kapral tu DAP... apa yg keluar dari mulut kapral adalah penjuangan abadi DAP...

saiful
org muo

Anonymous said...

OK soalan pop kuiz untuk penganut PASsial:

Katakan Karpal Singh masuk Isle ( secara tak ikhlas niat semata-mata nak menang undi jadi PM Malaysia). Agak2nya boleh diterima jadi PM?

Anonymous said...

aku undi BN, lost confident dgn PAS atau PR. Gelap masa depan anak cucu aku kalau PAS atau PR jd pemimpin sebab mereka tak memperjuangkan apa yg mereka perjuangkan yg dulunya buatkan org beralih undi kepada mereka, sebaliknya, mcm lalang, boleh berubah2. Mana hudud, undang2 Islam? Aku nak Malaysia jd negara Islam, kalau boleh buat, mmg aku sokong atas nama Islam. Tp tukar ke negara kebajikan sb dah bergabung....? Apa saja hal dibangkitkan DAP korang diamkan, mcm mana nak bela agama dan bangsa? Aku mungkin tak ada lg di dunia ni esok lusa tp aku takkan gadaikan nasib anak cucu aku untuk perkara begini. PR, PAS, sorry....korang benar2 mengecewakan aku. Aku hanya rakyat biasa yg cintakan keamanan dan kemakmuran negara. Aku tak nak anak cucu aku jadi kurang ajar dan merempat di negara sendiri....sorry, lost confident! One vote out!

Anonymous said...

dibakar hangus,dicincang lumat,ditembak mati pun aku tak akan undi pas/pkr.

Anonymous said...

dibakar hangus,dicincang lumat,ditembak mati pun aku tak akan undi pas/pkr.

Anonymous said...

Singapura dulu pun majoriti Melayu tetapi apa sudah jadi??? Fikir-fikirlah wahai orang PAS Bahlol

Anonymous said...

Salam Bro,aku ingin cadangkan agar nik adli join UMNO.Kalau UMNO tu salah,tolong perbetulkan dari dalam.Mari kita sama-sama memertabatkan pemerintah melayu yang beragama islam agar anak cucu kita selamat di hari kemudian nanti.

Anonymous said...

Salam
Tak cukup setakat majoriti rakyat melayu / Islam, kena majoriti jugak kat parlimen / Dun.... baru mantap. Jadi PM tapi kalau keputusan dipengaruhi suara suara bukan islam..... macam kesah kat Perak dulu.... tak guna jugak.

Pemerhati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI