TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, May 23, 2012

DS NAJIB MEMANG HEBAT


Banyak juga dah ceramah yang aku hadiri semenjak dua ni. Tapi aku rasa inilah penceramah yang dapat menimbulkan rasa kehebatan DS Najib mentadbir negara. Penceramah tersebut ialah Datuk Nasir Safar. Bayangkan, berdiri orang memberikan sokongan.


Satu aje kehebatan DS Najib yang nak aku kongsi kat sini, walaupun banyak lagi yang disebut. Tapi yang ni aku rasa ramai yang tak perasan atau bagi puak pembangkang, saja buat tak perasan.

Menurut Datuk Nasir, tahun ini sahaja, DS Najib memberi kenaikan sehingga 13% gaji kakitangan awam. Peneroka Felda pula menerima durian runtuh. Apa istimewanya? ....kalau sebelum ini, baru umum sahaja kakitangan kerajaan naik gaji, gaji baru belumpun diterima tetapi harga barang dah naik. Tapi kali ini harga barang tak naik! Kenapa?

Patut le DAP marah sangat dengan DS Najib. Cina yang menyokong DAP yang rata-ratanya peniaga, tak berani nak naikkan harga. Mereka dah nampak langkah silat DS Najib. Kalau mereka silap, mereka bungkus. Tapi sayangnya, orang Melayu, tak nampak keistimewaan ini. 

Semuanya kerana apa? Sebab jenama 1 Malaysia. Korang naikkan 10 sen, kerajaan BN akan bukak 10,000 lagi kedai 1 Malaysia. Hebat...memang hebat jenama 1 Malaysia ni. Semuanya agar segenap lapisan rakyat turut sama merasai kemakmuran negara, bukannya terpaksa membayar barangan keperluan dengan harga yang tidak sepatutnya.

8 comments:

Steady Eddie said...

betol...aku setuju...hehehe...

Anonymous said...

Post ni sgt bagus... Mmg bijak najib. Dh lbh kurang sama dgn mahathir.

Anonymous said...

DSN adalah pemimpin berjiwa rakyat, rajin bekerja, dan kurg beretorik..

undi keluarga saya adalah untuk DSN..

Semoga Allah memberkati DSN dan kepimpinan BN yang ikhlas membela rakyat..

Amin

Anonymous said...

BETUL! BETUL! BETUL!
AKU SANGAT SETUJU WEH!!!

Anonymous said...

Saya sokong.....

Ular Menyusur Akar said...

Nasir orang Pontian tu...Lama berkencimpung dengan politik sejak UMNO berpecah dengan S46 lagi. Jawapan mudah tetapi munasabah.

Anonymous said...

Najib dan mahathir memang bijak. Bijak menipu....

Anonymous said...

Niki ajis, kapal sink, lim jendul, ANUAR BERAHIM lagi bijak menipu. Terima jela yg DSN GENIUS.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI