TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, May 25, 2012

MANA LEBIH SESUAI?


Korang tengok gambar Pok Nik kat atas ni, rasanya Pok Nik sesuai tak lagi dengan keadaan sekarang. Pendapat aku le, setelah aku cuba hitam putihkan keadaan, rasanya Pok Nik lebih sesuai dengan zaman hitam putih. Itu paling lewat le tu, kalau takpun zaman Puteri Saadung perintah Kelantan.


Tu sebab Pok Nik tunjukkan contoh, nak air bersih, pi aje kat tepi sungai.


Kalau sakit pening, tak payah jumpa doktor. Pok Nik boleh jampi air jadi penawar.


4 comments:

j3batt said...

Kalau nik aziz diusik pergh mengamuk sakan, yg hairannya PAS boleh pula menjalinkan kerjasama dgn puak2 syiah yg mengkafirkan sahabat yg jauh lebih alim dari kita semua termasuk nik aziz.

Anonymous said...

nik aziz pukimak la. poorahhh. dah tua nak mampus nak pegang MB. guna surat pekeliling supaya org panggil dia tok guru. mampus dan masuk neraka wil nik aziz. setan yg merosakkan bangsa dan agama. amin,

Anonymous said...

Nik Aziz tok guru ajaran setan....

Anonymous said...

Heran bila nik aziz sakit jantung dia masuk hospital....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI