TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, May 24, 2012

USTAZ MANA PULAK NI TIPAH?

Laa....ustaz mana pulak ni Tipah ooiii. Ini mesti ustaz tu goda Tipah. Kalau tak, takkan Tipah sampai tweet cam tu. He...he...he...biasanya kalau dah dikatakan "self appointed" tu, mesti ustaz PAS kan.....kan...

Lagipun rasanya kalau ustaz UMNO, bukan kata nak goda, nak tengok Tipah pun dia orang malas. Korang agak-agak le, ustaz mana ye? 


2 comments:

HHalem said...

Tuan..:-)
kan kah Ustaz Pas dok attack dan cari pompuan glamour yg bermaslah umah tangga..unt dijadikan contoh teladan..

Ingat Asiah..terkini pula Abbey Abadi.

maknanya Tipah ni pun berlaku Koyak juga sbb tu Ustaz Pas dok cari dia..

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Tuan HHalem,
Dia jealous kot kat ustaz PAS yang cari selebriti aje.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI