TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, May 7, 2012

NIK AJIS PEJAM MATAPUN BOLEH KELUAR FATWA!

Nik Ajis mendakwa bahawa Muzakarah Jawatankuasa Fatwa, Majlis Fatwa Kebangsaan mengeluarkan pandangan berkenaan perhimpunan Bersih 3.0 "dengan hanya menggunakan sebelah mata."

Muzakarah Jawatankuasa Majlis Fatwa Kebangsaan memutuskan haram untuk umat Islam menyertai perhimpunan atau demonstrasi yang bertujuan tidak baik, melanggar undang-undang serta mencetuskan huru hara dan kekacauan dalam negara.

Sebelah mata apa kebendanya Nik Aziz ooiii. Yang baiknya cuma tajuk perhimpunan sahaja. Cuma satu aje baiknya berbanding dengan yang datang tu melakukan lebih dari dua kesalahan iaitu melanggar undang-undang dan membuat kekacauan dalam negara. Habis berhimpun, banyak harta benda awam rosak. Kawasan tempat berhimpun juga penuh dengan sampah sarap. Tidak bertanggungjawab! Tak payah le nak politikkan lagi benda ni. Nasihat le pengikut tu elok-elok.

Kalau nak kata JK Majlis Fatwa Kebangsaan buat keputusan dengan hanya sebelah mata, kira mereka nampak juga dengan menggunakan sebelah mata, berbanding Nik Ajis yang terus dengan pejam mata mengatakan wajib untuk menghadiri perhimpunan yang mengotorkan itu. Cisss....maha garu lagi maha buta perut! Jauh mimpi orang tua ni.


3 comments:

Anonymous said...

inilah dipanggil tok guru taik kucing............
tak habis2
melalutttttttttttttttttt

Anonymous said...

JANGAN KALIAN HAIRAN FATWA TUAN TERAMAT GURU NIK AZIZ KERANA TTG NA MAHU MAJLIS FATWA MENJADI SEPERTI BELIAU..
MESTI BERMATA SATU...
KAN TTG NA NI DAJJJJJALLLL.
DIA KAN MATA SATU..
JADI MESTILAH MAJLIS FATWA PUN BERMATA SATU SPESIS MCM TTG NA....
SPESIS DAJJJJJJAAAAAALLLLLLLL

Anonymous said...

PORKNIK ULARMAK SUK. SAMPAH @BERSHIT

ARTIKEL HANGAT BULAN INI