TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, May 3, 2012

PAS SESAT DI PAGOH!

PAS dulu cuma sesat kat Kelantan aje, tapi kini dah sesat sampai ke Johor. Jauh dah tu. Kini PAS nak menawarkan syurga pulak kepada orang Johor. Mudah aje, pangkah PAS, pangkah PKR atau pangkah DAP, dapat masuk syurga!

Gambar sebelah ni, digantung di kawasan Pagoh, tempat TS Muhyiddin. Tindak-tanduk Nik Ajis yang terlalu gila untuk berkuasa akhir-akhir ini aku nampak dan semakin haramjadah. Kalau dulu aku masih nak berlapik lagi kat nik Ajis ni, tapi kali ni aku rasa tak salah kalau aku bagi kat Nik Ajis ni.....Pukimakkkk lu la Nik Ajis!

Syurga mana nak ko bagi kat orang Johor? Apa Hindu, Buddha, Kristian dan lain-lain yang bukan Islam tu dapat juga ke masuk syurga dengan mengundi PAS? Atau selepas mengundi nanti, kalau menang, lebai-lebai PAS akan bawak Chinadoll, Siamdoll dan lain-lain untuk jadi bidadari syurga PAS untuk dihidangkan kepada para penyokong?

Menyanyah le ko Nik Ajis. Ko tengok le gambar kat bawah ni. Ini baru program untuk satu kampung aje dalam kawasan TS Muhyiddin Yasin iaitu di Kampung Raja Pagoh. Program khas kita bawah Ustaz Kamal Saidin untuk tibai PAS dan Nik Ajis pada 1 Mei yang lepas. Sorri Nik Ajis, syurga PAS tak laku kat Johor sebab syurga PAS nanti bercampur dengan kapir laknat!




4 comments:

kluangman said...

Aku setuju kalau PAS tidak dibiarkan bertapak di Johor kerana mereka membawa lebih banyak perpecahan dengan otak selut dan sempit.

PAS sudah tidak layak diiktiraf memperjuangkan Islam kerana semakin mirip kepada broker untuk meletakkan diri mereka ke atas dengan menggunakan ugama, lain dibibir lain dihati.

Anonymous said...

Selagi ada ulamak setan berwajah manusia nie selagi tu la manusia terus disesatkan olehnya. kalau dia masuk johor halau dengan penyapu je...syaitan takut dengan penyapu.

rakab said...

Tak usah menyibuk kat Johor laa ,
musibat !! Kelantan yang dah semakin hampir terlepas tu yang patut kau bimbangkan.

Johor sentiasa membangun dan selamat di bawah pentadbiran Umno/BN.

PAKATAN BANGSAT !!

rakab said...

Ceramah ustaz Kamal Saidin memang menakjubkan !

Jangan lepaskan peluang jika diadakan berdekatan tempat anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI