TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, May 2, 2012

TUAN BERAHIM....CUBA SELAK KAIN GURU PASTI!

Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, pengumuman gaji minimum RM900 yang dibuat Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sempena sambutan Hari Pekerja itu belum mengeluarkan entiti tersebut daripada garis kemiskinan.

Orang PAS ni, apa yang diumum, apa yang dibuat oleh kerajaan, semuanya tak cukup. Bab menyelak kain orang orang lain, PAS memang handal. Jadi kali ni aku nak suruh le pulak Tuan Berahim selak kain sendiri. Maka suka le aku nak bertanya, agak-agaknyalah, Guru PASTI yang bermajikan dengan PAS tu, berapa gaji mereka sebulan? Adakah gaji mereka lebih besar dari gaji Guru Tadika KEMAS? ...lebih besar dari gaji guru Tadika Agama Johor? ...atau setakat setaraf amah dari Indon aje?


2 comments:

Anonymous said...

La ni dah mula dah puak2 ni suruh pelajar dan pengajar pusing taman kutip derma untuk tujuan yang katanya nak buat tahlil bulan puasa dan derma wakaf pondok. Aku heran, tak dak peruntukan dari puak PAS ke untuk guru2 pondok anjuran puak PAS ni. Sampai 5 ke 6 tahun, gambar pondok yang sama tak siap2 lagi. Ulang cetak benda yang sama. Depa ingat orang lupa ke... bila tanya lebih sikit, mula gelabah lepas tu belah...

rakab said...

Ya tak ya jugak !
Asyik sibuk membangkang, duit ringgit bawah pengurusan Pas macamana pulak ??

Derma Memali yang berjuta tu apa cerita ??

Dengar-dengar duit kohilal dah jadi kok halal !!

PAKATAN BANGSAT !!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI