TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, May 2, 2012

POK NIK KAYOOO....BELA TOYOL?

"Kalau ada dua tiga lagi perhimpunan seperti itu saya sedia biayai penyokong yang ingin hadir," itu kata Pok Nik kepada pemberita selepas berucap dan menyampaikan hadiah kecemerlangan pelajar sekolah di bawah Yayasan Islam Kelantan (YIK), di Pusat Tarbiyah Islamiah Kelantan (PUTIK), dekat sini, semalam. (sini)

Cayooolah, Pok Nik dah banyak duit sekarang. Pok Nik dah kayooo. Kalau dah dua tiga BERSIHpun sanggup Pok Nik taja, tentu bertimbun-timbun duit Pok Nik. Kan ke lebih baik duit tu buat projek air bersih kat Kelantan dari dari bagi kat peserta BERSIH yang kotor lagi mengotorkan?

Ini kenyataan dari Pok Nik sendiri, bukan orang lain yang tuduh. Kalau sanggup taja dua tiga perhimpunan BERSIH lagi, maka punya la banyak duit yang terlibat. Tak ada ke puak pencacai PAS yang nak mintak SPRM siasat dari mana Pok Nik kumpul duit? Atau Pok Nik memang ada bela lima enam ribu toyol? ....atau bila pakai baju kuning aje, Pok Nik tadah tangan, duit terus melayang-layang turun dari langit!


6 comments:

Anonymous said...

org tua yg pentingkan diri sendiri dan sanggup mengggalakan bangsa sendiri bergaduh..yg untung bangsa ambiga...dll.mereka tepuk tangan dan sudah tentu Nik Ajis dah terperangkap dgn Yahudi Laknatullah..

Reverse Gear said...

Lepas ni boleh la support org nak pergi demo LGBT pulak.. setan2 mesti bangga & kagum dgn keistiqamahan tuan guru ni!!

kluangman said...

Doakan poknik panjang usia untuk melihat PAS merudum - biar ahli PAS sumpah maki orang tua ni...dia tempah penghujung usia dengan amalan songsang.

Anonymous said...

doakan saja umurnya setara dengan umur iblis

Anonymous said...

doakan saja umurnya setara dengan umur iblis

anti bohmau said...

bila dia fatwakan boleh demo utk tentang kerajaan yg mungkar, rakyat kelantan juga boleh berdemo menentang n.aziz krn banyak perkara yg dia abaikan kpd rakyat kelantan hingga mrk terpaksa merantau jauh ke luar kelantan mencari pekerjaan...

n.aziz juga tidak membina sebutirpun masjid selama dia memerintah tp banyak membantu pembinaan tokong2 buddha yg besar gaban.

dia juga terus menafikan hak rakyat utk menikmati air bersih, sekadar membei alasan mekah pun tak dak air!

banyak perkar karut yg dia katakan hingga mengelirukan rakyat & dia tidak ralat dgn kesilapan dia menggunakan ayat2 suci AlQuran utk mengeji2 Muslimin Muslimah yg lain selain org pas..

tidak pernah sekalipun dia rasa rendah diri utk mengaku salah membiarkan rakyat hidup dlm keadaan miskin, tertinggal jauh dari segi prasarana. kemudahan sedia ada kebanyakannya wujud sebelum dia berkuasa & masih serupa dulu keadaannya...dia manusia yg mudah kagum dgn dirinya & sbb itu dia belum mahu turun dari kerusi MB walhal orang yg dia kutuk sbg gila kuasa sudah berbelas tahun turun dari kerusi PM! dia cuba menunjukkan dirinya masih berupaya, gagah w/pun dia tidak mampu utk memerintah sebenarnya krn memerlukan orang memapah dia ke sana ke mari! lambat lg masa bgnya utk berundur sbb dia kata dia masih belum memenuhi tanggungjawabnya sbg pemimpin!! tunggu sjlah bila rakyat bangn memberontak nnt...jgn salahkan rakyat krn n.aziz sendiri kata 'boleh berdemo'!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI