TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, May 23, 2012

TAMRIN DIPERMAINKAN MAZLAN


Kesian pulak aku tengok anak arwah Tun Ghafar ni. Bersemangat dia mengekori Mazlan Aliman ke hulu dan ke hilir. Kesiannya ialah, Mazlan ni bukannya jenis manusia yang tahu menghargai orang lain. Kat depan, memang manis, tapi cara kerjanya nak menghina orang sangat halus.

Mulanya aku yang rajin menjengah FB Mazlan tak le terperasan apa-apa kelainannya. Tapi bila dah terbaca komen pengunjung lain, rupanya Mazlan memang bijak nak pekena orang. Punya banyak gambar yang Mazlan post kat FB dia, tak ada yang tonggang terbalik. Malangnya, gambar Tamrin sedang berucap, teleng kepala nak melihatnya.

Bila melihat gambar Tamrin yang sebegitu, maka seronok le orang mengutuk Tamrin tu. Ha...ha...ha...itupun Tamrin tak sedar diri lagi. Tamrin!...ko tak boleh berdiri sama rata kat dalam PAS. Kena ingat tu. Mazlan dah bagi isyarat simbolik. Mungkin tiket syurga pun Pok Nik tak boleh nak bagi kat ko ni!!!...kesiannya...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI