TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, June 12, 2012

INGAT PAS AJE BOLEH BANGGA DENGAN WARNA?


Gambar kat atas ni aku kutip dari FB totok PAS. Mereka bangga kerana para doktor bedah pakai pakaian hijau. Kononnya warna hijau itu lebih sejuk dan dapat mengimbangi warna darah yang merah. Ya ke? ....tak ade ke yang terkejut dan terus pendek umur kerana ingatkan Incredible Hulk pegang pisau nak tikam mereka?

Kalau mereka bangga dengan warna hijau, aku juga bangga dengan warna biru BN. Cehhh....berapa ramai totok PAS hari ni yang masih bernyawa kerana cahaya biru BN yang memulihkan mereka dari sakit kuning masa lahir dulu? Kalau suluh mereka dengan cahaya hijau, aku rasa dah lama dah putus nafas. Ada juga totok PAS yang sakit kuning dulu tak suluh dengan cahaya BN ni sebab anti dengan warna BN, cuma jemur tengah panas aje, tapi tak le pulih dengan elok, tu yang ada ramai otak pun kuning.



3 comments:

Anonymous said...

Toyol pun pakai kulit warna hijau jugak. Support parti mentekedarah duit anak yatim Memali, Kohilal, kambing jamnapari, TIRAM dan lain-lain lagi....

PAS = TOYOL = Pencuri....

Anonymous said...

Tahi lembu panas pon kaler ija. Kahak mulut busuk orang PAS pon kaler ija. Bodoh dan tolol mungkin banyak isap ganja...... Daun ganja pun kaler ija jugop.

Anti hiway prepaid..... Baik postpaid (tak pakai tak bayar)

Anonymous said...

Pernah saya argue dgn sorang pngikut pas tentang kelebihan warna biru bagi saya (BN), dan warna hijau bagi pas. Masing2 dgn hujah masing2, sehingga last sekali saya kata, apa warna lumut2 kekotoran di longkang, apa warna kahak, lendir hingus. Kalau roti berkulat , jadi warna apa? Semua warna kekotoran tu hijau...diam terus orang tu..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI