TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, June 6, 2012

KHALID TERCUNGAP SEBAB TAK ADA PTPTN

"Debat politik itu cerita lain tapi kalau sampai sekat ini menunjukkan Kerajaan Persekutuan tidak prihatin kerana Unisel adalah sebuah universiti tempatan yang kebanyakan pelajar adalah dari kawasan luar bandar termasuk dari Terengganu, Kelantan, Sabah dan Sarawak, mereka mahu belajar, kenalah bantu, dan ini bukan soal pinjaman tetapi tanggungjawab sosial kerajaan kepada rakyat." Itu kata Khalid Gagap bila PTPTN khabarnya menyekat permohonan baru dari pelajar UNISEL. 

Aikkk...bukan ke dulu ramai yang nak suruh PTPTN dihapuskan bebudak dari UNISEL? Puak PKR juga bukan main hasut bebudak U mintak hapus PTPTN. Kalau dah berani buat isu politik, tentulah dah berani nak tanggung akibatnya.

Siapa yang tak prihatin? Ada pepuak PKR nasihatkan bebudak yang mintak mansuhkan PTPTN agar pikir elok-elok? Tambah siram minyak ada le. Kalau Khalid kata itu tanggungjawab sosial kerajaan kepada rakyat, kerajaan Selangor tunaikan le tanggungjawab sosial tu. Selangor kabarnya kaya, banyak rezab tunai. Takkan tak boleh nak bantu rakyat untuk dapatkan pendidikan. Lagipun UNISEL tu bawah kerajaan negeri.

Cuba le cari jalan bagaimana nak selesaikan isu bebudak ni nak belajar tanpa PTPTN. Aku rasa elok Khalid Gagap ajak Khaled Ismeth dan Adam Adli berdebat dengannya. Mungkin Boleh ajak Rafizi sekali. Kita tengok, siapa yang lebih gagapnya!!!


4 comments:

Anonymous said...

Negeri pakatan tak bantu sebab 98% bersih 3 dari warga negri itu,,,,,

Anonymous said...

Mana sudah Mamat lembu yg dbat dgn Khairy hari tu?
Suruh la si mamat lembu bapok tu selesaikan masalah yang mereka buat.
Mana sudah budak U babi yang kurang hajar tempohari?
Binatang 3 suku babi.

shah said...

Apalagik mahasewel? Kasi demo mintak ptptn la pulak.. hohoho!

Yehu jom kite baring atas jalan lagi..

hangkedee said...

Kenapa tak bawa ratu ratu porno berkemah di hadapan rumah aljub atau kalid G.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI