TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, June 9, 2012

POK NIK BARU TAHU!!!



Kesian....patut le rakyatnya ketinggalan dalam serba serbi. Rupanya Pok Nik baru tahu. Walhal perkara ni bukan baru, lama dah. Apa...Pok Nik baru tahu naik Ferrari sedap ke? ....bukan, ini bab Petronas.


Kalau ikut status FB Pok Nik, baru semalam Pok Nik tahu yang Petronas tu menaja pasukan F1. Kalau tak silap aku, Petronas dah mula menaja pasukan F1 sejak litar Sepang dibuka lagi. 

Kalau bab Petronas ni baru semalam Pok Nik tahu, macam mana pulak Pok Nik boleh tahu Kelantan patut dapat royalti dari Petronas? Kalau tajaan Petronas yang jelas nampak iklannya, hanya semalam baru Pok Nik tahu, macam mana Pok Nik nak kata Kelantan patut dapat royalti dari Petronas? Apa ke pelantar carigali Petronas tu nampak dari rumah Pok Nik?


4 comments:

Anonymous said...

Tengok cara penulisan ni rasanya bukan NANM yang taip ni... Mesti orang kanan dia... Silap2 NANM tak tau apa pun

Anonymous said...

Sponsor tu cabang pemasaran. Global player kena la sponsor untuk branding. Hasil petronas bukan minyak kat malaysia je. Ada anak melayu staff petronas tergadai nyawa di sudan sebab petronas dah bertapak disudan. Ini pun nak dipolitikan ke? Selangor takde minyak pun bole maju. Alasan semata mata atas kegagalan mentadbir. Kalo nak lagi warak kat kl berlambak tapi rata2 sedar diri taknak jadi pemimpin sebab tau ilmu kepimpinan tak sebagus ilmu agama yang dimiliki.

Anonymous said...

Tu nok kabor royak..selama ning Nike Aziz ni tido jah..sejok bila nyer wak kerja?

Cher gok kabor ada ker pemimpin2 PAS ni wak kerja?...tak dok wei...

Hok aku tahu, selama ni nyer berlakon jah...megang kelate guna ayat suci hok sekat rakyat nok sanggoh...

Rakyat kelate hok cerdik jah hok sanggoh, hok bodo pakat ikut jah...
Sabik aku heran nyer kata Kelate ni kuat ilmu agamo, tapi aku dok mikir gitu, kalu kuat bak per dok pertahan lagi fatwa ngarut tuh...pasal bodo ttg ilmu agama la duk ikut lagi...

Senang kate la...majoriti rakyat kelate ni basic jah ilmu agama nyer.....janji semayang 5 waktu dok tinggal..benda laing baham belaka....

Anonymous said...

Haa..yak boktey..betul sungguh tuu anon..sokong bena hok tu..memey sep2 kelate ni,pemimpin dio malas2 blako smpaila ko staf2 dia,,kijo dok jd blako.hutan2 sume jd botok doh blako kes nik ajiz wi lesen balak tanpa had.jd padang jarak pdg tkukur doh.kalu kato nk wat hukum hudud sgt,patot dr mulo2 memerintah lg dio wat.pah loni macey2 la alasey kato rakyat masih ramai lg hok miskin,kes. jenayah tnggi.masa dulu2 time jenayah dok seteruk loni xsey buat.. Pah2 cari la alasey macey2,bak orey kato,nak seribu daya,taknak seribu dalih..kalu nk wat buat caro nk buat..wat kijo caro Islam ckt..g keroh majlis perbndaran kelate stiap daerah tu wat kijo ckt utk jago kebersihan,kalu stakat 2mggu skali bru nk wat kijo parok la,tganu blh kutip ari2 smpoh xkan kelate xlh wat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI