TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, July 11, 2012

WOI.....MANA SOI LEK?


Kui...kui...kui... Hari ni ke besok aku nak dengar Soi Lek menyanyah lagi. Kali ni apa pulak dia nak kata. Wanita UMNO Bahagian Kepala Batas telah sebulat suara menyokong supaya hudud dilaksanakan di Malaysia dan akan membawa usul tersebut ke pimpinan tertinggi UMNO.

Apa lu mau cakap Soi Lek? Hilang akal lagi ka? Apek...lu sudah tua, duduk diam-diam ma. Ini hudud, hukum banyak baik punya. Baik punya hal apasal mau bincang-bincang lagi.

Cina bukak kedai nombor, bukak pub, bukak rumah urut, ada runding ka? Itu tempat bukan semua Cina aje yang masuk, orang Melayu, orang Islam pun ada masuk. Lu apasal tak suruh itu taukeh Cina runding dulu sama Melayu? Lu tak tau ka Melayu punya sensitiviti?

Aiyaaa....manyak susah lo? Pakatan mau hudud, BN pun mau hudud, ini macam aaa Soi Lek, baik lu lari Tongsan!



3 comments:

Anonymous said...

ekekekeke...... goyanggg soi lekk bebb......

diaorg nak bela babi tak tanya pun samada melayu setuju ke takk...

sado2 bkt pelanduk ada 2 juta eko babi...ekekeke

pukimakk punya soi lekk.... ko jgn nak memandai2 laaa....

kalo umno yg bawak usul, sure menjadi punyaaa...

kalo pas yg ceta hudud...sampai kiamat pun tak terkerat kaki kambing....

ekekekeke....

kg sagil

Anonymous said...

umno bwk hudud utk semua, bukan hudud PAS utk org islam je, bini pun boleh kene liwat. bini bawak ke mahkamah syariah kene liwat, hakim gelak terkekeh2. huhh nauzubillah. nasib baik hudud pas tak jadi kenyataan, kalu tak satu kelantan tanggung dosa kering.

Anonymous said...

bile mase pulak ade hudud PAS????tue la baca sangat Utusan Meloya kuat sgt!!!!!!time PAS nak bawak hudud Islam...puak2 UMNO tak nak sokong...halang pulak tue...tp apa2 pon asalkan jadi hudud...PAS ke UMNO ke...aku sokong!!!pasal aku ISLAM...janji berlandaskan AL-QURAN...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI