TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, July 11, 2012

JUI MENG DAKWA POLIS TEMBAK UNTUK BUNUH


Politik pembangkang sekarang ini semakin parah. Bab perlakuan jenayah juga mahu dijuarai. Baguslah, mudah-mudahan nanti parti pembangkang akan dipenuhi oleh manusia yang sukakan jenayah dan bekas penjenayah.

Kenyataan Jui Meng mengenai tindakan polis menembak Khalil Affandi yang mengamuk di JPM seolah-olah memang niat polis untuk membunuh. SHOOT TO KILL? Apa maknanya?

Ini hanya kenyataan untuk menimbulkan kebencian orangramai terhadap pihak polis yang menjaga keamanan. Mana otak Jui Meng? Kalau benar polis menembak untuk membunuh, mengapa perlu dibidikkan pistol tersebut ke arah bawah pusat iaitu kaki? Kenapa tak bidik sahaja ke kepala atau dada? Tentu kalau dibidik di kepala atau dada, natijahnya pasti mati.

Kenyataan sebegini yang seolah-oleh menuduh polis memang berniat membunuh sangat merbahaya kiranya dibiarkan. Tembakan polis di bahagian bawah badan merupakan tindakan untuk menewaskan pergerakan penjenayah, bukannya membunuh. Pihak PDRM perlu mendesak agar Jui Meng menarik balik dakwaan jahatnya itu. 


10 comments:

Anonymous said...

si Jui Meng ni memang dah tak laku. Baghal tahap bangap,. Lu sudah tak laku kat BN, lu join PKR. Lu ingat orang PKR bodo kaaa. Orang PKR sudah lama dalam PKR, tiba-tiba lu mari masuk terus dapat pangkat tinggi. Tak bole pakai punya orang. Lu ingat polis bodo macam lu kaaa. Lu ingat itu mati punya hal, polis boileh tau ka... Sudah kena tembak, ada penyakit ka mana tau, itu sebab dia mati. atau kincing manis ka, darah tak bleh belenti, dia mati laaa. Apa punya orang, lu ingat lu boleh dapat publisiti ka. Gua ingat lu patut masuk ISA (kalau ada lagi) kerana cuba menghasut orang supaya benci polis serta cuba memperbodohkan orang dengan kenyataan lu itu. Kalau polis tak ada, lu mau jadi polis ka. pikir pakai otak la, jangan guna perut. Lagi satu, gua ingat lu try debat sama mursyidul am TIBAI dalam apa-apa isu pun, gelenti lu out punya. Kalau lu menang, baru lu bleh cakap kuat sikit laa.

Patriot said...

SYABAS PDRM!

Nzreen Siti said...

Dia org ni bangang.....

Nzreen Siti said...

Maksud aku...bangsa ni klu.keluarkan kenyataan...

Anonymous said...

lain kali suruh mamat tu bawa pedang "star wars" pasar malam yang ada memacam warna tu ...
bangang tul apek ni !

Anonymous said...

Mungkin kalau Jui Meng jadi polis dia tunggu penjenayah membunuh dahulu sebelum si penjenayah dibunuh. Bagus sebab yang dibunuh adalah Jui Meng. Tapi kalau Jui Meng yg bodoh ditakdirkan hidup semula, mungkin dia berkata 'aku memang bodoh sebodoh-bodohnya kenapa aku tak bunuh dulu penjenayah itu sebelum dia bunuh aku'

Anonymous said...

Mau tembak kasik mampos saja si Jui Ming ni....abis cerita....

Bulldog Brown said...

Oii! A Meng lu sudah jadi Anwar punya anjing lagi mau cakap banyak pulak.

Lu punya otak sama itu tempurung sama saja.

Gua cabar sama lu lain kali kalau ada olang bawa pedang samurai amuk lu punya depan lu sendiri pergi minta sama dia.

Jangan panggil polis tolong. Sebab polis anjing kerajaan. Tak macam lu , lu anjing Anwar. Baik punya anjing. Tak gigit orang.

Asam Pedas said...

Bulldog Brown baik punya perli...

Terkencing aku dalam seluar.

usin said...

WAHAI JUI MENG, CUBA ENGKAU BAGI CADANGAN APA YG POLIS HARUS BUAT BILA BERHADAPAN DGN ORG MENGAMUK BERSENJATAKAN SAMURAI? TOLONG BAGI 10 CADANGAN AGAR BOLEH PDRM PERTIMBANGKAN. KALAU SETAKAT BOLEH BANTAH TP TANPA CADANGAN, ENGKAU MEMANG BANGANG, BODOH, TOLOL, BAHALOL DAN BIOL. SEJAK TERLEBIH TEGUK KENCING ANWAR. SEKIAN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI