TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, August 9, 2012

POLITIKUS PAS JADI MOTIVATOR DI SEKOLAH KERAJAAN JOHOR


Maka dengan bangganya si politikus PAS mempamirkan gambar Sekolah Rendah Agama Bersepadu (SRAB) Segamat di dinding FBnya. Apa tak bangganya dia, SRAB tu milik kerajaan Negeri Johor. Guru-gurunya dibayar gaji oleh kerajaan Negeri Johor melalui Pejabat Pendidikan Agama Negeri Johor, tapi politikus PAS ini berpeluang menjadi motivator kepada calon UPSR!

Apakah dah kurang pakar-pakar motivasi yang bukan dari kalangan politikus di Daerah Segamat? Apapun, diharapkan agar tiada yang selain dari pengalamannya (Cikgu Mala) sebagai pendidik yang disampaikan pada motivasi tersebut. Dalam bulan Ramadhan ni, aku bersangka baik, Cikgu Mala juga inginkan anak-anak ini berjaya dalam peperiksaannya. Apapun, Pejabat Pendidikan Agama Daerah Segamat kenalah siasat bagaimana perkara ini boleh berlaku. 




4 comments:

Politikus std6 said...

Motivator Papajee dan Ustazah Abby Abadi mula bergerak disekitar Ampang dalam progrem Skor 5A UPSR 2012...Bila agaknya Ostadzah Abby ini terer dalam akademik ni sampai jadi icon budak2 yang nak ambik UPSR..siap sediakan hamper kat ibubapa pulak dah..alamat lingkop generasi masa depan.Kes-kes macam ni PPD tak monitor ka??

Anonymous said...

srab muar pun ramai ahlinya pembangkang ...siap ada jawatan besar dalam pas

Anonymous said...

Adushhh....ini kes MALA PETAKA wat anak2 ini seandainya motivatornyer menyeludup unsur politik anutan dia didlm program ini...

Mmg ini dah jadi kes MALA PETAKA,....

Anonymous said...

CikGU Mala....BENCI TAPI RINDU pada BN....! Tanam tebu dibibir saja tapi hati lain Bicara .

ARTIKEL HANGAT BULAN INI