TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, September 6, 2012

AWAS PARA ISTERI - PEPEK MURAH MELAMBAK DI SELANGOR


Kepada para isteri di Selangor, anda wajar curiga jika setiap hari suami anda balik dengan kereta yang bersih berkilat walaupun musim hujan. 

Agaknya dah terlampau melambak pepek murah kat Selangor sejak puak Pakatan memerintah hinggakan cuci keretapun boleh dapat pepek Vietnam. Berbahagialah kepada para pengundi-pengundi yang telah memangkah Pakatan hingga membolehkan mereka menikmati pepek percuma hanya dengan mencuci kereta!



3 comments:

Anonymous said...

aku yang bayar nyer aku tak main lah...yg free jer aku tibai..

Anonymous said...

Sungguh buat atau pun tidak, buat apa tulis benda yg menghina diri sendiri. Mcm megah nk cerita pd org yg lu buat kerja ni.

Anonymous said...

Puck Rosak!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI