TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, September 16, 2012

LAA...POK NIK TAK NAMPAK KE?

Aku ni rajin juga mengikuti perkembangan Pok Nik melalui FBnya. Terbaru, Pok Nik merasmikan Jambatan Penghulu Hj Ismail, Tok Sadang. Mengikut khabarnya, Pok Nik memang rajin mengikuti perkembangan pembinaan jambatan ini sehingga siap.

Pok Nik pakai Merc! Inilah zuhud namanya. MB negeri BN pakai Perdana aje. 
Kalau rajin mengikuti perkembangannya hingga siap, tentu Pok Nik telah melawat kawasan ini beberapa kali. Sayangnya, lalu lalang yang beberapa kali itupun, apakah Pok Nik tak nampak ke betapa dhaifnya keadaan rumah berhampiran jambatan tu. Kabornya Kelantan negeri berkebajikan. Rasanya kalau nak bantu memperbaiki atap rumah penduduk itu tak le semahal tayar Merc yang Pok Nik pakai untuk lalu atas jambatan tu.



6 comments:

Anonymous said...

ek ele..mcm la kt negeri lain tak ada rumah yg miskin cam nie..kat tenggara tu lagi bnyk weii..cukup2 lah menghina tu..Allah tak suka..

Anonymous said...

kalau kena kat PAS je mengata..butoh la ko ni. Air tak bersih berpuluh tahun merintah salah BN jugak la tu bongok..hahaha taksub haram jadah nya pengikut PAS ngok ngek. Ikut la bontot tok guru ko tu, dia cakap masuk jamban ikut je la bongok hahaha.

Anonymous said...

Ulamak PAS maki hamun orang Islam lain Allah suka ke? Phuuihh lah. Jangan tunjuk tahu bab ugamalah. Bodoh mengaku aje lah.

usin said...

anon atas sekali, kalau tak suka berperang siber jgn baca apa2pun blog politik. kamu ada bnyk pilihan bro. nk tambah ilmu agama bacalah blog agama, nk ilmu memancing bacalah blog memancing. kalau kamu dh singgah ke blog politik mcm ni maknanya kamu nk masuk perang siber. tak pernah baca blog politik anti bn, bersopan ke bahasa dan tulisan dorang? kamu salah rumah la bro!!!!

kluangman said...

bn dah sediakan perumahan pprt bagi mengatasi masalah rakyat Yang rumah mereka terlalu daif, kerjaan negeri Yang terlalu taksub dengan kepartian mere a tentunya takut mendedahkan kebaikan bn dalam membantu rakyat Dan kelantan sendiri tidak mempunyai agenda perumahan awam kos rendah

Pemimpin pas sebok berceramah atau mendengar ceramah, mana ada masa nak tinjau masalah rakyat

Anonymous said...

naper lah pulak anon2 lain memaki2 tak tentu pasal..aku baca betul jugak apa yg anon atas sekali tu ckp..agaknya mmg dah jadi habitat kot suka memaki2..celik mata jer maki..bnyk nyer dosa maki hamun tu..tak terpikul nanti..jwb lah sendiri kat sana nanti..aku ikhlas jer nasihat..jgn lah pulak nak maki aku nanti..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI