TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, October 12, 2012

MAZLAN ALIMAN LUPA KE? ORANG SENAI INGAT LAGI


Mungkin ramai lagi yang ingat dengan gambar di atas. Ia susulan tindakan Norazman, Ketua UMNO Cawangan Taman Aman, yang menurunkan banner "Tawaran Pakatan Rakyat". Kerana rentapan kuat terhadap banner tersebut, papantanda PASTI pulak yang roboh kerana tali banner tersebut menumpang di tiang papantanda PASTI.

Pakatan Rakyat bukan main hebat lagi tawarannya, tapi tali bannerpun tumpang pada tiang papantanda PASTI. Porahhhh, nak beli tiang sebatang tak termodal, nak buat tawaran lagi.

Kita tinggalkan bab papantanda tumbang tu, kita lihat apa kenyataan Mazlan di FBnya masa dia marah dulu yang berbunyi;
Norazman di desak mohon maaf kepada Yang Di Pertua PAS Kawasan Kulaijaya dalam tempoh 7 hari; jika tidak mahu berdepan tindakan undang2.

Ha...ha...ha...kejadian tu berlaku pada 20 September kalau tak silap aku. Hari ni dah 12 Oktober, dah lebih dari 7 hari. Kebetulan petang tadi aku terjumpa dan ngeteh dengan Norazman. Ingatkan Norazman dah gelabah beruk diambil tindakan undang-undang oleh Mazlan. Rupanya Mazlan cakap aje lebih. Apa pun tak ade!

Bila Lan ko nak saman Norazman? Takkan nak tunggu 7 tahun. Ko kata ko hebat, cepat le saman si Norazman tu, jangan sampai nanti orang kata telur puyuh lagi besar dari telur ko!!!


1 comment:

Anonymous said...

Telah terbukti Mazlan Aliman tarak telor... sembang je gempak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI