TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, October 9, 2012

SATU-SATUNYA CAKAP NUAR YANG BOLEH DIPERCAYAI

Ramai yang berkata, cakap Nuar tak boleh dipercayai. Aku setuju, tetapi ada satu pengakuan Nuar yang aku percaya dan ajak orang lain turut mempercayainya.

Kata-kata Nuar ni aku dapat dari poster ABU. Apa kata Nuar?


"Anak Melayu, anak saya. Anak Cina, anak saya. Anak India, anak saya". Bab ni aku boleh percaya sebab kalau dari cakap-cakap dan dari gambar atau video, tak heran kalau anak Nuar ada yang Melayu, ada yang Cina dan ada yang India. Silap-silap yang Afrikapun ada. Selera Nuar ni besar, mujur lalu, melintangpun lalu, semua dia tutuh. Maka apa nak diherankan. Aku percaya dan yakin dengan pengakuan Nuar yang ini. Anda bagaimana?


2 comments:

Anonymous said...

gen2felda, buat2 bengong pulak.

Anonymous said...

Hehe, nuar nikah dengan Jijah sorang je, tapi tutuh dengan ramai pompuan, bini orang, dengan pelacur mungkin ramai lagi...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI