TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, November 26, 2012

DAH MEMANG DIA SUKA MENYONGSANG

Balik dari mendengar ceramah Ustaz Kamal Saidin di Felda Pasir Raja, termenung sekejap memikirkan kata-kata Ustaz Kamal tentang hudud PAS.

Berbekalkan dalil-dalil dari Al Quran dan Hadis, dibandingkan hudud yang ingin dilaksanakan oleh PAS dan juga hudud yang sebenar. Sebenarnya UMNO tidak pernah menolak pelaksanaan hudud tetapi mengapa UMNO menolak hudud PAS?

Rupanya memang PAS sengaja mencipta hudud versinya sendiri agar ianya ditolak oleh UMNO dan kerajaan BN. Mereka tahu versi yang mereka cipta itu pasti akan ditolak oleh UMNO dan kerajaan BN setelah meminta pandangan cerdik pandai dan para ulamak Islam dan dengan itu bolehlah mereka menjual temberang dengan mengatakan orang UMNO menolak hudud. Sebenarnya UMNO hanya menolak hudud versi PAS, bukannya hudud yang sebenar.

Habis nak buat macam mana? Puak-puak ni memang suka menyongsang. Dah perangai mereka. Tengok aje le kat Tok Guru mereka. Walaupun niat mereka tu memang nak bantah Israel, walaupun dah ditandakan laluan yang betul dengan cat tapak kaki merah untuk memijak bendera Israel tu, dia tetap nak menyongsang dan datang dari arah lain. 



No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI